• jkk

Var köpa fina paraplyer?

Vår bröllopsdag närmar sig med stormsteg och jag är på jakt efter två fina paraplyer men har inte lyckats hitta några till rimligt pris. Är det någon som vet var man kan hitta det i stockholm?

• Svar på tråden Var köpa fina paraplyer?
  • sokkerstruten

Jättefina paraplyer, jag hittade även en fusk pälsbolero som var jättefin som jag tror jag ska köpa! Tack för att du hjälpe mig i alla fall! :)

Piggelinlover skrev 2008-08-07 21:52:42 följande:
    Vet tyvärr inte vart det finns i stockholm men jag har köpt mitt på www.festingen.se...trevlig och bra pris...även snabb leverans..Kolla får du se...
  • Piggelinlover
    sokkerstruten skrev 2008-08-07 23:50:42 följande:
    Jättefina paraplyer, jag hittade även en fusk pälsbolero som var jättefin som jag tror jag ska köpa! Tack för att du hjälpe mig i alla fall! :)
    sls...
    Jag vet att hon oftast skickar samma dag lr dagen efter om grejjerna finns hemma vilket de oftast gör tror jag...
    Jag åkte hem till henne(hon bor i höllviken) och handlade och under tiden jag var där så kom det en lastbil och hämtade en leverans...
  • jkk

Tack för era tips! Ska surfa runt en stund och se vad jag hittar.

• guldmannen

Tror jag skrev det här i en annan tråd också. Det här med paraplyer verkar diskuteras rätt flitigt. Kolla på http://www.finaparaplyer.se de har grymt många sorter..

• Hoffsennanen Tottoplex

Letar efter ett grönt eller orange färgat....

Svar på tråden Var köpa fina paraplyer?