Inlägg från: hondafreak |Visa alla inlägg
  • hondafreak

rödbetor!! eller lägger du också träningskläderna i soptunnan?

Kul att läsa allting..... jag har gjort hur mycket som helst...

Jag har försökt bryta mig in i en bil som jag trodde var min för det var samma modell och färg och stod där den skulle stå utanför ett köpcenter. Kunde inte fatta varför det inte gick att blippa upp den, och inte med nyckeln heller. Sen tittade jag in i bilen och då kände jag inte igen grejorna där heller. Kollade på nyckeln och det visade sig att jag tagit gubbens bil den dan....som är en helt annan bil som stod en bit bort...gissa om jag visslandes gick därifrån och hoppades ingen såg mig !!!!

En annan grej som jag fortfarande skrattar åt är ( när jag bodde med bara mina 2 barn för några år sedan). Plötsligt fungerade inte tv:n. Och ni vet ju vad 8-9 åringar tycker då ? De kunde iaf. se på videon....
    Jag kunde inte begripa, men tiden gick och när 3 mån gått och jag tyckte nog synd om mina barn ringde jag en kompis som skulle komma och kolla. Sagt och gjort.
    Han kommer och kollar och efter en liten stund säger han ; Kinna har du kollat batterierna i fjärrkontrollen ?
    Vaddå batterier? sa jag. Visste faktiskt inte att det fanns batterier i en sån där !!!! DDD

• hondafreak

Har haft bowlingkalas för 15 ungar på ett ställe, och bara åkt därifrån i snurren med alla ungar och hämt-föräldrar och ballonger och presenter.....utan att betala, men kom på det 5 min senare i bilen och ringde och bad om ursäkt........men dom sa att det hade hänt tidigare faktiskt !!!!

Svar på tråden rödbetor!! eller lägger du också träningskläderna i soptunnan?