Inlägg från: Äntligen är det min tur |Visa alla inlägg
  • Äntligen är det min tur

080808, hur gick det sedan?!!

Oj va bra där e vår tråd....

Tjohooooo JAG E GIFT!! Kan knappt tro det.

Det kommer bilder o berättelse senare. Jag e heeelt färdig just nu. men kul hade vi. ALLT blev perfekt. INGET strulade egentligen. Skulle ha valt en annan tärna bara så här i efterhand. Det är allt jag ville ändra på.

Så nu finns det lite bilder i galleriet. Håll till godo - det kommer fler + en berättelse. Måste bara komma på var jag ska börja...

Hörrni va snyga vi va allihopa!!

Synd att det är över bara... När får man va så snygg nästa gång tro??!! Typ... Aldrig, snyft.

I morrn ska vi åka på en kortistrip själva på spa 2 nätter utan barn. 13 januari åker vi till Florida 3v + 1v på Jamaica. Lääängtar bort nu när vädret inte är toppen direkt.

SNYGGA menar jag juh. JKastar ut det här tangentbordet snart...

TACK!
    Ni med. Kul golfkort...

LOVAR. Jag skickar ut et massmeddelande här på BT!
    Lite insideinfo kan du få nu....
    8,5 kg ner o 15,5 cm i midjan. men jäääävlar vad jag har slitit kan jag säga.... 20tusen steg om dagen sista månaden =3timmar promenad + 3 ggr/v på gymet. PUST o frust kan jag säga!!! Nu ska bara de sista kilona bort också. Räknar med att det ska vara klart till resan i januari.
    Så nu ska jag "baaara" gå 15tusen steg om dagen har jag tänkt. Får se hur det år när jobbet startar ordentligt nästa vecka. Men jag är på G nu iaf

carand skrev 2008-08-18 21:40:51 följande:
    Vad fina ni var!Det ska bli kul att se er på Du är vad du äter. Glöm inte att säga till när det visas i TV.Äntligen är det min tur skrev 2008-08-18 21:09:08 följande:

KUL. Våra kläder kan bli lite kluriga o trippa runt i...
    Men jag ska på bröllop om några veckor så då ska jag ha mina fina dag2 kläder iaf!!

Gutegirl skrev 2008-08-18 21:22:28 följande:
    Äntligen är det min tur skrev 2008-08-18 21:08:13 följande:
    Vi tänkte sätta på oss våra fina kläder igen på bröllopsdagen och gå ut och äta middag Kul med resa, vi drar tillAmsterdam om ett par veckor.

Jättefina

Hedebris skrev 2008-08-19 16:48:55 följande:
    tja! nu har jag också hittat hit. har lagt in lite bilder i mitt galleri :)

Jag fick mina direkt. Men de är ju bara för att det är en kolega (jag jobbar ju själv som bröllopsfotograf!)Annars hade ju jag också fått vänta såklart. Det kan a ett tag beroende på hur poppis fotograf ni hade o beroende på olika labb o semestertider mm... Den som väntar på nåt gott....

Hedebris skrev 2008-08-22 11:32:19 följande:
    tack :) hoppas vi snart får alla bilderna :Dhar ni fått alla era bilder om ni haft fotograf?Äntligen är det min tur skrev 2008-08-22 09:59:51 följande:

Hahaha ja så är det nog!!
    Då har ni ju kunnat tjuvkika lite då iaf!!

Hedebris skrev 2008-08-22 19:50:36 följande:
    tror vi får dem när vi betalt, han har ju lagt in dem på sitt galleri så vi kan se demÄntligen är det min tur skrev 2008-08-22 18:10:21 följande:

Jahaaa... va kul då!

Hedebris skrev 2008-08-23 17:06:15 följande:
    tjuvkika fick vi göra samma dag... :) han la upp bilder efter hand på ett bildpel i festlokalen så vi och gästerna fick se

Jättefina

Blivande fru 080808 skrev 2008-09-02 09:54:14 följande:

Hej alla 080808 brudar! Igår fick jag äntligen mina bilder, ligger några i mitt galleri om ni vill kika.

Nu är det bestämt. Den 2 oktober kommer vi vara med på tv!!!!
    Du är vad du äter 20.00 på TV 3!!!

Bänka er för en sumo som blir snyggare ju längre ni ser på programmet.....

Svar på tråden 080808, hur gick det sedan?!!