• jizz

080808, hur gick det sedan?!!

Här är en till gift och lycklig fru!
    Var orolig för vädret men det blev perfekt - inte för varmt, sol ibland och ytterst lite regn! Tjejerna som fixade allt i köket var superduktiga och städningen dagen efter gick på 2 timmar för vår del.
    En helt underbar dag och nu väntar vi bara på bilder från alla hobbyfotografer bland släkt och vänner!

EN helt underbar dag med pirr i magen från morgon till kväll! Såååå kul och rejält med ångerst nu när det är över

Bilder kommer inom kort!

• jizz

Har inte kollat. Får nog göra det nu

• jizz

Dr House skrev 2008-08-19 20:19:23 följande:

Tänkte bara säga att jag mailat med skatteverket, och de har fel på systemet för vigselaviseringar (tror jag det hette) så det är mååånga i kö för att få efternamn ändrade, de kommer inte in i systemet...
    Kollade mitt igår och det var ändrat nu
  • jizz

Förresten, vad behöver man ändra själv?
    Tänkte med körtkort, visakort och allt såntdär?
    Och kan man ändra något alls innan körkortet är färdigt?

• jizz
    Bojji07 skrev 2008-08-20 08:39:11 följande:
    Det kommer utskickat per automatik angående körkortet då de får information om namnändring via skatteverket, så är det även med banker etc...jag har varit inne och frågat
    Nu har jag fått brev från både skatteverket och vägverket
    Så nu har jag mitt nya eftenamn på papper
    Däremot det här med bild till körkortet är jobbigt. Har inte riktigt möjlighet att åka många mil för att ta ett kort och sen tillbaka. Fast så är man rädd att om man gör det själv så kanske det inte blir godkänt
  • jizz

Blev arg på swedbank då jag beställt Kort på kort.
    Det kom riktigt fort men namnet var ju fel! Det konstiga är att jag väntade med att beställa tills min efternamn var ändrat på deras hemsida! Jag vill ju inte betala 100:- av ren princip eftersom jag måste göra om det!

Svar på tråden 080808, hur gick det sedan?!!