Inlägg från: Kanada Hjarta Sverige |Visa alla inlägg
  • Kanada Hjarta Sverige

080808, hur gick det sedan?!!

Hej - Kul att lasa om allas upplevelser! verkar som ni haft en lika underbar dag som jag och min make!
    080808 var verkligen turens dag - med regn i brudkronan annu mer tur - regnet slutade under var vigsel sa fotograferingen kunde goras utan paraplyer - var fest var i cornelisparken, och det visade sig att cornelis fodelsedag ar just 8 augusti!, och sa var det sthlms festen 080808 sa varldens mest fantastiska fyrverkerier smalldes av precis utanfor var festlokal med sthlms vackra stad som bakgrund - vi hade forsta parkett! en dag och kvall for alla att minnas lange!
    vi hade tur redan tva dagar innan vigseln da vi planerade om det hela och flyttade vigseln till kyrkan - vackra katarina kyrka pa soder, och den var tillganglig! sa vi hade en underbar vigsel med trubadur som spelade coldplay "green eyes" och jack johnson "better togehter" inte ett oga torrt - allra minst min makes;) En underbart charmig vigselforattare som vigde oss som sitt forsta par nagonsin i en kyrkosal!
    lagt upp nagra bilder i min profil om nan ar nyfiken.

• Kanada Hjarta Sverige

Tack! :)

carand skrev 2008-08-25 22:23:06 följande:
    Jättefina bilder!!Kanada Hjarta Sverige skrev 2008-08-25 21:27:31 följande:
  • Kanada Hjarta Sverige

nu har jag fatt mitt korkort med nytt namn!! och om tva veckor aker jag till NYC for att fixa nytt pass! maste till ambassaden dar for att fa nytt pass med nytt namn! en urbra ursakt att aka till new york med min basta van! ska bli saaa kul!

Svar på tråden 080808, hur gick det sedan?!!