Inlägg från: stenbruden |Visa alla inlägg
  • stenbruden

Underbara GöteborgsBrudar - Del 5

Tjenare, har också hittat hit...

GRATTIS VAL!!! Hoppas du njuter i fulla drag i solen nu... Inte alls avis

Är sååå trött på vädret nu! Nån annan som blir deppig och slö av allt regn o höstväder?

Mamma mia var suuuuuperbra (vi var ju på den i torsdags på ett åriga förlovningsdagen) Nu är den ju slut men om den kommer tillbaka så måste ni gå!! Bion ska vara bra också har jag hört...

Oj Astriden, ska du ta körkort! Lycka till!!!!

• stenbruden

Hej tjejer!

Satt precis och lyssnade på nyheterna på radion och de berättade om stormen som plöjer fram i västindien... Kom på att Val är ju på Kuba nu!!!! Hoppas allt är ok med dom!!! Enligt nyheterna ska den dra rätt kraftigt över kuba också..

Va kul att allt är under kontroll Astriden! Skönt att ni har fått sålt lgh, det är ju en ganska tuff marknad för säljarna nu.. vi märkte också av det när vi sålde sommarstugan nu...

Grund - uuuuunderbara bilder!!!! Buketten är verkligen kanonfin!! Liknar mina tankar jag hade innan jag plokade bort allt rött i temat

• stenbruden

Hej tjejer!

Längesen igen... har haft häcken full som vanligt..

Amor nu är det snart din tur Underbart!!! Hade så gärna sett dig i din vackra klänning (du kommer att vara fantastiskt vacker!) men vi har maskerad/kräftskiva hemma hos oss... Kan inte lämna 25 pers
    Lägg upp massa bilder sen!! Har också hört att solen ska titta fram en del på lördag!
    Du har ju hört det en del här nu men glöm inte att NJUTA av dagen

Va kul med hippan Aybee!! Låter som en kanondag! Visst är det underbart när man blir så bortskämd av alla sina vänner... Vad är det där med passet??? Missat en del...

Maj - Va kul med radhuset, grattis!!! Hoppas bebben mår bra och att du gr det med!

Kram allihopa!!!

• stenbruden

Men gud va spännande!!!!!! Jag hade dött, är ju så nyfiken av mig... Då förstår jag att det är pirrigt med pass!!!

• stenbruden

GRATTIS AMOR!! Guuuuud va vackra ni var!!! Vilken slöja, helt underbar!!!!! Väntar med spänning på din berättelse och fler bilder
    Stooooor kram!!!

Välkommen hem Val! Strongt att du har slutat röka, jag hejar på dig!! Du fixar det, ta en abstinens i taget... Kämpa!!
    Va fina ni var, kikade i ditt galleri! Jättevackra!!!!!!!! Vill se mer sen

• stenbruden

Halloj tjejer!

Har någon av er vart i Åre? Vi funderar på att åka dit i vinter för första gången..
    Tänkte ta tåget, är det bra? Vart ska man bo? Lite tips om ni har tar jag gärna emot!

Va synd med radhuset 31 maj men som du skriver, det kommer fer turer. Det var nog inte ment to be.

• stenbruden

Ja jag har förstått att det är mer barn familjer i Björnen. Hmm borde vara mer "röj" i Åre by då eller? Någon som vet?

Tåg känns som det bästa alt... köra hela den vägen är nog lite långt

Var det bra backar annars?? Är ju sååååå skönt med fjellen och skidåkning. Det var så längesen nu, vi har vart i solen istället det sista.. Så nu vill vi se snö igen O då kan man ju inte stanna hemma...

• stenbruden

Grattis till jobbet Astriden!

Kul att ni har så bra erfarenheter från Åre, det känns lovande!
    Astriden - vi tänkte åka i januari, februari nån gång. Inte så noga exakt vilken vecka..'
    Skulle gärna bo i en stuga istället för hotell i centrum! Kommer du ihåg va den stugbyn som ni bodde i heter? Var det nära till backe o rest/pub?

Kanske tom är samma stugby som Grund menar??

• stenbruden

Va ni har skrivit tjejer!

Val - Va härligt att ni har bokat resa till fjällen!! Nu fick jag en liten spark att leta på mera
    VA KUL att ni dök, visst är det häftigt!!! Men det där lär ju lite väl oseriöst att släppa ner er från båt med 15 min erfarenhet. Jag hoppas inte att det var ett PADI dykcenter... hrrrm...
    Men va kul att ni är sugna, det är verkligen en helt annan värld! Tur att ni är hemma nu när orkanerna drar över en efter en..
    Fortfarande rökfri?? Jag gör vågen i förskott här KÄMPA!!!

Homepoint lät som en kanonkul sida, jag är ju galen i inredning!!! Blev så lessen när min favvo affär stängde på kungsgatan

• stenbruden

Hej tjejer!

Det var lääängesen nu... Har haft en del att stå i men har skummat igenom snabbt vad ni skrivit MÅNGA GRATTIS blir det Till hus, flytt och nya liv..

Ett särskilt stor grattis kram till amor!!!! Guuud va roligt gumman! Jag la faktiskt märke till "magkortet" Tänkte hmmm undra om...

Vi ska också bli "föräldrar" men till en fyrbent liten valp Den skulle födas igår men inget hört än så vi väntar med spänning. I november blir det alltså fullt ös i vårt hus Ska bli superkul!

Hoppas allt bra med er alla!!!
    Aybee, tiden tickar på snart är ni där!!!

KRAM!

• stenbruden

Hallo!

Det blir en finsk lapphund.. Här är mamma och pappa www.plymspireas.com/kommande_parningar.htm

Valparna har inte kommit än, jobbigt att vänta!!! 2 dagar sena nu..

Va roligt att alla var glada för er skull på jobbet Amor!
    Det är inte många som är utan barn här snart KUL!!!
    Vi övar på fyrbent så länge, knaprar p-piller fortfarande men vi får se vad som händer efter nyår..

• stenbruden

Ja dom är såååå söta, då är det ändå inga valpbilder där..
    kolla www.fairdogs.se klicka på valpkullar så kan ni se valpar Jag dööör så söta dom är.
    Ska njuta för fullt innan den har vuxit för mycket!

Vi vet ju inte vad som kommer än så tik eller hane är inte bestämt. Det spelar egentligen ingen större roll men vi hoppas på en hane.
    I början får vi jobba skift, mycket hemifrån, en valp är som ett spädbarn och klarar sig inte själv. Sedan får vi se, det beror på hunden. Dagis ibland, med på jobbet ibland etc.

Namn är skiit svårt! Förslag??????????
    Uppfödaren vill att den ska heta ngt på E eftersom det är E kullen men vi kan inte komma på ngt fint..

Vi har hampus,pontus,kira,leo. Det får gärna vara kort och lätt
    Kom igen med förslag om ni orkar !!!

• stenbruden

Va jobbigt Astriden!!! Kan inte säga så mycket då jag inte varit gravid själv men jag tycker val´s inlägg var toppen.

Jag håller alla tummar för er alla 3!!! Stor kram

Svar på tråden Underbara GöteborgsBrudar - Del 5