Inlägg från: valkyriana |Visa alla inlägg
  • valkyriana

Underbara GöteborgsBrudar - Del 5

Hej!
    Nu är vi hemma igen efter underbara veckor på kuba. Borta bra, men hemma bäst .
    Har lagt lite amatörfoton i galleriet, väntar med spänning på fotografens....

Så har vi slutat röka, Daniel har tjuvrökt både i dag och igår, men jag har hållt mig. är så lättretligt och röksugen att jag kan dö...

Kram på er, nu ska jag riva i resväskorna och roa mig med tvätt.

aaa just det- jag betalade räkningar precis. Där stod det Anna Apell Första gången jag ser mitt nya namn i officiella samananhang

• valkyriana

åååå Grattis Amor- hoppas att ni fick ett underbart bröllop!!

• valkyriana

Hej hej! Tack! Kan säga att jag aldrig någonsin varit så vacker som den dagen Jag kände mig verkligen som en prinsessa.
    Och Daniel var så stilig... Då vi såg varandra första gången... Innan kyrkan (vi skulle fotas först) i lobbyn på Stenungsbaden så var det som tiden stannade för ett ögonblick.

En meter skulle jag tro att släpet är- lite drygt kanske.

Jag hittar inga bilder4 på Amour i din blogg Astriden???!

• valkyriana

Tack!
    oj så vacker hon var Och så fina tillsammans...

• valkyriana

stenis- Tackar! Jag känner mest för att döda någon nu. Vill ha en djävla cigg. Daniel har fått ta några avhyvlingar... usch vad jag skäms.

Amor- ha det underbart på resan! Kraaaaaam

• valkyriana

Förra året åkte jag och min man, Linnéa 11 mån och sebastian 7 år, min syster och hennes barn, Emilia 8 månader, Max 2 år och Alex 7 år samt min och syrrans pappa upp till sälen. Så delade vi upp oss i skidåknings och barnpassningsgrupper.
    Fungerade suveränt! Vill åka igen nu till vintern.

• valkyriana

Hej! Nu har vi fått fotona från fotografen! Fick inte plats med så många i galleriet, men några fick jag in.

Grund Det är alltid lite vemodigt att flytta. Jobbigt att flytta in själv, men då får du ordna för något romantiskt extra mys då älgjägaren kommer hem

Aybee Det är inte så långt kvar nu! Hur går det med allt?

Barbara Grattis till huset!

Astriden Ta vara på den semestern. Gör allt ni inte kommer kunna göra på ett tag sedan. Långa bad, långa pratstuder utan prat om vem som ska upp och byta blöjja, vem som ska få sovmorgon etc. myspys bara ni två. Midagar. Sov.....

Stenbruden Jag blev så sugen på att åka skidor nu så att jag bokade en stooor stuga i sälen för hela familjen vecka 3.
    Och vi dök i Kuba föresten, fan vad häftig. Vi ska ta dykcert nu.
    Där var det nog lite sisådär med allt vad säkerhet hette där. Vi hade 15 min i poolen var och sedan nästa dag ut med dykbåt. Fick som tur var hjälp med utrustning osv av vana dykare. Sedan dök vi ner med en intruktör- så att vi inte förvirrade oss bort... 2*50 min på ca 12 meter- vrakdyk på korallrev Så coolt. Har massvis med fula bilder på mig i cyklop

• valkyriana

Grund Vad gulligt av honnom! Tack för tipset om homepoint.

• valkyriana

Astriden- Vart gjorde ni era tackkort? Har hittat liknande, men inte riktigt som jag vill ha dem. Skulle bli jätteglad om du skulle viljqa dela med dig av er visdom

• valkyriana

WOW Astriden! Du klär VERKLIGEN i din nya hårfärg och frisyr 10 poäng!

Stenis: Ja det ska bli så underbart att åka till fjällen. Just att göra något med barnen som alla verkligen uppskattar. Älskar familje grejjer.
    Ja hur kul som helst med dykning, men som sagt: måttligt seriöst... Nu gick ju allt bra. Vi är ju inga personer som drabbas lätt av panik- som tur är...

kram på er. I dag har jag jobbat 07-Nu (nästan 23)
    Är lite lätt trött. Back in real life. Men det känns bra. Och jag är FRUUUUU Apell

Svar på tråden Underbara GöteborgsBrudar - Del 5