Underbara GöteborgsBrudar - Del 5
Hej finaste tjejerna!
Nu är jag tillbaka efter en internetfri semester! Tre hela veckor utan uppkoppling måste väl vara rekord?!
Måste börja med att säga att era bilder var helt fantastiska, Grund! Har tänkt på dig när vi var i Fiskebäckskil och inne på Gullmarsstrand!
Vi har haft det riktigt skönt trots att vi tajmade in dåligt väder. Men eftersom vi numera är särbos så har det varit lyx att bara få vara nära min M.
Och så har vi köpt radhus! Skrev på igår, och om besiktningen går bra på fredag så är det klappat och klart! 1,5 plan, 130 kvm med uteplats på fram- och baksida. Superfräscht inne, så vi behöver inte göra någonting nästan. Känns härligt! Inte tillträde förrän 27 feb dock, så det blir ju lite tight när bebisen kommer?
Hade så gärna velat vara med på Amors bröllop, men så har M lovat bort oss som flytthjälp i Örebro, och det blir lite dumt om han åker från Gbg hit, och jag ner till Gbg (för jag lär ju inte vara så mycket till bärhjälp kanske). Dessutom är det ju bra när vi själva ska flytta att ha lite gentjänster att kräva in. Så ni andra, ta massor av kort!
Helgen efter kommer jag att vara i Göteborg, från 5-9 september, och skulle gärna träffa er då!
Hinner inte skriva mer nu, men jag saknar er!
Kram!