• AyBee

Underbara GöteborgsBrudar - Del 5

Go kväll mina damer

Här sitter jag i min ensamhet igen. M är kidnappad för andra och förhoppningsvis sista gången. Hoppas han har jätte kul och att han håller hårt i mobilen ikväll.

Idag fyller även min älskling år. Han fick frukost på sängen och en fickplunta som jag trot han kommer behöva på vårt stora dag......som bara är 4 veckor bort.

Försökte beställa min ring igår men blev jätte osäker när vi var där så nu är jag alldeles villrådig (eller vad det nu heter). M gör sitt bästa för att lugna ner mig och det ordnar sig säkert men nu ligger mina nerver på utsidan känns det som. Hur var ni när det bara var 4 veckor kvar?????

• AyBee

God morgon

Först vill jag bara börja med att gratulera Stjärnis på födelsedagen!!! Hoppas du får en kanondag!

Astriden - har du påbörjat listan? Du har ju haft hela 30 minuter på dig nu.

Idag blir nog min vigselring beställd. De ska ringa mig på mobilen under dagen med svar på de frågetecken jag hade i fredags.

Och imorgon ska vi träffa prästen!!!

• AyBee

Hur ringen kommer att se ut?
    Jo det blir en 5 mm bred 1,8 mm tjock antagligen vitgulds ring med en 1 "större" stl på diamant i mitten sen 5 små diamanter på vardera sida. Sitter nu och funderar på prinsess eller brilijant på den "stora". Ska gå in på hemsidan och spana in den igen och känna mig för.

• AyBee

Åhhhh vad kul att se bäbis igen Amor!!!
    Och med nya fönster & dörrar. Blev de klara med allt redan igår?

• AyBee

Knytis på söndag....vi kommer!!!

Fika-Brunch i Lilleby
    Söndag 5 Oktober
    Astriden + M
    Långse
    Maj + M
    AyBee + M + virvelvinden A

............många män vi har som börjar på M förresten

• AyBee

Ang knytis.....
    tror nog att det blir lättare att du delegerar vad vi ska ha med oss, Astriden. Om det är okej för dig??

• AyBee

Ok då kör vi på en bakbuffé......ojojoj vad jag får ut och springa på förmiddagen

• AyBee

Astriden - glömde min mobil på jobbet. Hämtar dig 06:20 som vanligt!!

• AyBee

Astriden - Åhhh vad skönt att ni fick en tid så tidigt i nästa vecka!!

Nu ber vi till vödergudarna att det här vädret bara håller i sig till söndags fm så att vi brunch åtminstone inte blir blöt.

Idag ksa jag med hjälp av underbara Astriden äntligen beställa vigselringen. Kan inte tänka mig en bättre hjälpreda till just detta ändamål....plus att hon kan hålla ett öga på virvelvinden A.

Kom att tänka på att du Astriden nästan har trädit in i rollen som sd tärna Hade Hanna funnits i landet så ahde det ju varit hon som hade hjälpt mig med ring, blommor, tårta samt hos sömmerskan. Är så glad att jag har dig gumman!!!! TACK!!!!!

Svar på tråden Underbara GöteborgsBrudar - Del 5