Underbara GöteborgsBrudar - Del 5
Hej tjejer!
Låter som om ni har haft en bra helg! Särskilt AyBee och Astriden! Riktigt fin frisyr, Astriden!
Jag vill gärna se nya lägenheten, Grund!
Fika på söndag
Astriden
Grund
AyBee
31 maj
Hej tjejer!
Låter som om ni har haft en bra helg! Särskilt AyBee och Astriden! Riktigt fin frisyr, Astriden!
Jag vill gärna se nya lägenheten, Grund!
Fika på söndag
Astriden
Grund
AyBee
31 maj
Tappat bort en tv? Hmm, hur lyckas man?
Hoppas det går framåt med telefon- och tv-jakt idag!
Jag har gissat!
Ska bli så roligt att träffa er på söndag, tjejer!
Nu är det lunch. Urtrött idag - vaknade halv 4 imorse av en bebis som tryckte på blåsan... och så kunde jag inte somna om... Så drygt, men det är väl lika bra att vänja sig vid det
Välkommen hem, fru Piskorowski! Fika på söndag hemma hos Grund är nästa inbokade! Har vi sagt nån tid?
Var och shoppade bebisgrejer i helgen förresten - fleeceoverall, och en del grejer i beige/vit stl 50. Det är ju så mysigt, men LÄTT att förköpa sig... Det är bara så mysigt att gå tillsammans och shoppa. Börjar ju liksom fatta att vi ska ha barn
Aj då, Grund! Inget roligt när någon annan har gjort ett dåligt underarbete! Är det bara en vägg det gäller, elller är det överallt?
Hoppas ni kommer att kunna måla, men annars får ni ge er ut på tapetjakt istället...
Attans då, Astriden! Förstår att du är deppig, men se det som att du tar det lätt nästa gång!
Hej tjejer!
Nu förstår jag vad ni menar med att inte behöva sova... Vaknade 02:22 inatt, hur pigg som helst, och låg och vände och vred på mig i sängen till kl 5:00 när det var dags att ta tåget till vardagen igen.
Tack för igår, det var jättetrevligt! Roligt att få se lägenheten, är helt övertygad om att ni kommer att få det jättefint, Grund. Ser fram emot att träffa Fjant också vid ett senare tillfälle...! Vad ska ni ha för tapeter förresten?
Astriden - lycka till idag! Du fixar det!
Stor kram!
Nu har stora trötthetssläggan slagit mig i huvudet... Tror att det får bli en mugg varm choklad så jag får en riktig sockerchock och kan jobba som en Duracellkanin resten av eftermiddagen :)
Uppe med tuppen du med, Astriden! God morgon!
Jätteledsen för din skull, men det är bara att äta en massa glass/choklad/godis (byt ut mot vad du själv gillar bäst) ikväll, och sen ta nya tag! Du fixar det nästa gång! Stora kramen till dig!
Inatt sov jag hos en kompis eftersom mitt badrum i Örebro håller på att renoveras. Mysigt med "pyjamasparty" en vanlig måndag. Det är alldeles för få pyjamaspartyn tycker jag
Riktigt kallt och friskt idag, men det är härligt. Ska titta på ett kedjehus idag, det verkar bra, men vi får se. Vägrar ha för stora förväntningar...
Val - fotograferingen lät väldigt rolig! När får du bilderna!
Skulle gärna träffas och fika och se era bilder, Amor, men nästa vecka är jag inte i Gbg tyvärr.
Kram på er och ha en härlig tisdag!