Inlägg från: Amor Eterno |Visa alla inlägg
  • Amor Eterno

Underbara GöteborgsBrudar - Del 5

Ja Grund jättekul att du vill träffas??
    Vilken tid vil eller kan du gumman?

Någon mer som är ensam idag?

• Amor Eterno

Gumman skall oxå vandra lite inne i stan, efter 18 låter toppen

Buss 19 eller 18 till Balladgatan ifrån Lilla Bommen eller buss 40 ifrån Nils ericson till Tingstadmotet.

Jag tycker vi kan baka lite scones eller pannkakor eller lyxar med pizza Du bestämmer!!

• Amor Eterno

God morgon tjejer!!

Först vil jag säga super tack till Grund som var hos mig i fredags, hon gjorde supergoda pannkakor som Jonas älskade på äta på lördag
    Och jag fick en sådant Balders Hage ljus som luktade ny tvättat, tack igen tjejen för allt, mat, present och singstar

Astrid - Tack igen gumman ör att du lämnade av cd med vår vigsel som du filmade!!! Tusen tack igen gumman.

Zsi - Angående Aschebegska eken så var det toppen där!! Men säg precis som du vill ha det och träffa dem några gånger tidigare så kommer du att bli supernöjd!!
    Jag har lite bilder som jag kan e-maila över för lite insperation om du vill ha?? Har du mail adress som du kan inboxa?

Måndag och jag känner mig icke inspirerad till jobb kan jag säga!!

• Amor Eterno

Aybee - Ringen sååå fin, så glad för dig gumman, ta hand om dig och njut utav tiden innan. Säg till om du behöver hjälp.

Tid och plats för vigseln?? Torslanda Kyrkan kl ???

Jag kommer att vara där såklart

Långserud - Lussefika vill jag oxå gå på, förra året var jag på Oscar Fredriks lucia konsert vet inte om de har det i år eftersom det är på en lördag men det var sååå mysigt för ca. 100kr bara.

Jag skall ha julbord fredag den 12 Dec, den 10 dec skall jag vara ledig då jag har bokat hotell i Falkenberg för övernattning med mat 9-10 dec då är vi tillsammans 3 år

Zsi - Jag har e-mailat lite bilder

Nej skall snart iväg och ta bort naglarna nu!! De skall väck kommer att sakna dem känner jag!

• Amor Eterno

God morgon sötisar!!

Hoppas allt är bra med er?? Själv mår jag toppen, efter en bra natts sömn!!!

Såg ny Greys Anatomy igår?? Den är ju såååå bra den serien, jag är hooked

Tjejer väntar ivrigt på att min bild skall komma med på GP men inte idag heller...morr.

Astrid - Gud så kul tjejen bädda och ha sig ja det kan ju komma när som helst Men jag har ju röstat på 4 November!

Idag kommer min man och hälsar på mig på jobbet han får se de nya lokalerna och vi får mys lunch ihop!!!

• Amor Eterno

Jag skall till Aybee, vilken tid är det?

• Amor Eterno

Halloj tjejer!

Någon som känner för att gå på Oscar Fredriks luciakonsert på lördag den 13 dec??? Var där förra året och det var sååå bra

Tänkte vi kunde gå ditt sedan en bit mat? Konserten kostar 60 riksdaler per person.

• Amor Eterno

God morgon tjejer!!

Fredag idag!!! Åhhh så skönt!

Igår när jag tvättade så funkade inte vår torktumlare..skit oxå ny inköp måste det bli nu innan JUl!!! Men men oväntade utgifter!

Aybee - Så kul att du skriver tänker på dig och vad du måste känna nu Jag ser dig imorgon gumman! Ta det lugnt idag och njut sen!!!

LÅngserud - Visst kan man handla en hel del på Balders Hage
    Konserten det finns en kl. 17 å en kl. 19.00. Lussefika låter nästan bättre tycker jag

Astrid - Vi går och väntar ivrigt nu!!

• Amor Eterno

God morgon tjejer!!

Så spännande med vår tråd bebis som är på väg. Hoppas hon inte får allt för ont och allt går smidigt!
    Jag hoppas oxå jag blir så lugn att jag går in på BT och ger er info innan

Aybee - Var sååå vacker jag fick fram lite tårar, och vi som var där kan konstatera vilken kyssssssss de gav varandra i kyrkan

Inväntar att få höra något ifrån Astrid

Kram på er! Nu är vi alla fruar + 3 mammor

• Amor Eterno

God morgon tjejer!

Långse - Tråkigt att höra om din farmor hoppas det blir bättre, gulligt att höra att de är så kära.

Jo man går och tänker på att nu måste de ha fått!!! Åhh så spännande jag drömmde att jag bakade kaka till dem så de hade en massa hemma när folk kommer och hälsar på!!

Mrsd- Vi var med på GP i söndags

Igår kom våra tack kort hem skall börja skicka dem till alla gäster sen

Vad säger niom fika nästa vecka på Onsdag?

• Amor Eterno

Åhhhh såå kul, en liten pojke då passar ju det inreda rummet perfekt!
    Gud så spännande, hoppas att de mår bra alla tre nu

Längtar till att få höra allt!!!

Onsdag idag tjejer och det är simdag för mig och mannen. Kännde mig såå trött
    igår så få simma en stund och koppla av i bastu känns helt rätt!

Skall någon på hem och villa mässan till helgen? Vi skall dit och kika lite.

• Amor Eterno

God morgon tjejer!!

Torsdag redan idag.. Gud så skönt!

Aybee - Vad härligt ni har det där uppe, jag älskar stockholm inte för att bo men turista

Astrid - Hoppas ni nu vilar ut ordentligt och får nya krafter nu när ni är 3

Långse - Hoppas att farmor mår lite bättre nu gumman, stor kram på dig!

Grund - Härligt med spa, själv bokat på Haga med min mamma till slutet av November!!

• Amor Eterno

Hej alla underbara!!

Så kul att du tittar in Astrid! Vi förstår att det tar ju tid att komma hem och rota sig med den lilla.

Grattis igen, vilket fint namn det blev Adrian, vill ju såklart höra alla detaljer men det kommer väl!! Ja stor var han vad ni har kämpat 4200 gram 52 lång! Har du köpt för små klädder?

Snälla säg till om vi kan göra något för er nu?? Du får såklart säga när vi kan komma och hälsa på vet att det blir många som vill titta på den lilla men säg när du är redo

Fredag och härligt haft en tuff vecka på jobbet! Skall träffa mamma efter jobbet shoppa & strosa lite i stan!!

Har simmat denna veckan och vägde mig på Valhalla vågen bara gått upp 1 kilo och nu är jag på v.17+5 hmmm får se hur det blir!! Måndag är det ultraljud igen och bra att vi går dit nu, har kännt mig väldigt öm i/på magen nedanför naveln nästan så att jag har blivit orolig för detta!!

Astrid har du bilder??

Kram på er alla Nu är det lunch!!

• Amor Eterno

Åhhh så söt gumman, sä där spontant tyckte jag att han hade dina drag Vad härligt ni måste ha det nu!!

Ett stort grattis igen och en varm kram från familjen Piskorowski!!

Nu är det lite städ hemma sedan iväg till mässan

Svar på tråden Underbara GöteborgsBrudar - Del 5