• mrsD

Underbara GöteborgsBrudar - Del 5

Nu är vi inne på upploppet och endast några få kvar som fortfarande har dagen B framför sig!

Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    Majsis 2008-05-31 ~ Rådhuset - Zenithgården
    31 Maj 2008 - 2008-05-31 ~ Tofta Bränneri
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Malinlars 2008-06-07 ~ S:t birgittas kapell - Aschbergska Eken
    Carinokenneth 2008-06-20 ~ Rådhuset
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Cristal 2008-10-18 ~ Carl Johans kyrka
    Aybees 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka

Tråd 1:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2507957.html
    Tråd 2:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2616312.html
    Tråd 3:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2735459.html
    Tråd 4:www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2916681.html

• Svar på tråden Underbara GöteborgsBrudar - Del 5
  • mrsD

Grattis Mamma Nina!!! o Pappa M såklart=)

• Långserud

Åhhhhhhhhh vad roligt!!! Stoooooooooooor grattiskram till Mamma N och Pappa M! Ååååå vaaaa myyyyyyyssss!

• 31 maj 2008

Tänk att de är mamma och pappa nu! Helt fantastiskt!!!

• Grund

god morgon och
    grattis grattis grattis mamma och pappa j!!!

• Amor Eterno

Åhhhh såå kul, en liten pojke då passar ju det inreda rummet perfekt!
    Gud så spännande, hoppas att de mår bra alla tre nu

Längtar till att få höra allt!!!

Onsdag idag tjejer och det är simdag för mig och mannen. Kännde mig såå trött
    igår så få simma en stund och koppla av i bastu känns helt rätt!

Skall någon på hem och villa mässan till helgen? Vi skall dit och kika lite.

• 31 maj 2008

Idag kommer M hit och stannar hela helgen! Så mysigt. Jag ska på en kompis möhippa i Västerås på lördag. Bada badtunna och uteaktiviteter står på schemat. Och det är kallt ute, jag får inte bada badtunna, och jag är lika smidig som en flodhäst... Men det blir nog roligt ändå. Lång dag dock, samling i Västerås kl 7:30 - så jag måste åka ungefär 6:00... snark...

• Grund

Amor: Nej, jag tror inte vi ska gå på mässan. Funderade på det ett tag men jag bokade in ansiktsbehandlingar till mamma och mig på Smögens Havsbad på söndag så det blir hemresa istället.

• AyBee

Hej tjejer. En kortis bara......precis com ni skrev så blev det en Jarlholtpojke igår efter en låååååång förlossning. Fick ett mms strax innan kl 18 med en bild på en stor guldklimp på 52 cm och 4200g !!!! De var väldigt trött men mådde alla 3 bra efter omständigheterna.

Dvs Astriden - hoppa över stl 50 på Axels kläder med en gång Puss på dig gumman och hör av dig när du orkar. Smält nu den stora nyheten av att vara mamma och känn, kläm, pussa och älska sin fina söta son. Nu är ni 3 mot världen!!! Grattis än en gång !!

Vi har det bra i Sthlm. Shoppar massor och äter gott. Idag gör vi nog Söder efter att ha varit inne i city igår. Passade även på att gå på bio igår nu när vi ända har barnvakt. Såg Arn och den var lite sorglig. Hoppas ni alla har det bra. Hör av mig i helgen när vi är hemma igen. Puss!!!

Svar på tråden Underbara GöteborgsBrudar - Del 5