haninge & nynäshamns brudar???
vart e ni alla haninge och nynäsbrudar??
vart e ni alla haninge och nynäsbrudar??
kyrkan e bokad!!!!
Här e en till!
Västerhaninge närmare bestämt.
För mig är det bar 1,5 vecka kvar!
Gifter oss i haninge kommunhus 11/10.
Hej! Vet inte om jag "räknas". Bor i Årsta men ska gifta oss i Österhaningekyrka :)
Hallå hallå,
Här är en till Haninge"brud", gifter oss den 15 november 2008 i Österhaninge kyrka - sk vigseldop då vi även döper vår lilla skrutt samtidigt
Här är en till! Flyttar till v-haninge senare i år... och i juni nästa år slår vi till och gifter oss också!
åhh vad roligt!!
vart ska ni göra er make up och hår?? jag funderar på make up store i farsta och behöver då en hårsalong oxå...hmm...vill ju ha något närmare. hur gör ni?? gärna billigt oxå
15 november!! det e ju snart! åhh vad avundsjuk jag är på er att eran dag närmar sig...*ler* vart håller ni festen?
Jag hittade en makeup och hårstylist på Blocket, hon finns i Fagersjö och är jättebillig! Hon tar 1300 kr för uppsättning och make-up inklusive konsultation, och kommer då även hem till mig på stora dagen!
vi ska inte ha någon stor fest eftersom detta är ett "smygbröllop" och vi har inte råd med party party, utan har dopkaffe/bröllopskaffe i St:Eskils kyrka bara, sen blir det en liten tripp någonstans senare i höst för den blivande mannen och mig.
När gifter ni er? och hur har ni lagt upp festandet?
vi gifter oss 9maj nästa år.
det blir i västerhaninge kyrka och festen hålls i bygdegården alldeles bredvid.
förätt, varmrätt, tårta o avec. sen blir det party party med bar till självkostnadspris och dans till en skitbra trubadur!!
du har inte hennes nummer?? kanske hon vill komma o hjälpa mig då!
Finns det någon som erfarenhet av Fröbergs loge? På Gålö. Vill höra ALLT! :)
jag hittade en tjej på blocket som gör brud makeup och hår för 1200kr inkl konsultation!! hon tar inget extra heller för att ta sig till mig. verkar kanonbra så jag mailade henne och hoppas på svar!!
Då tror jag det är samma tjej, hon tar 1200 kr för make och uppsättning men lägger på 100 kr för att åka fram å tillbaka till mig. Hon heter Emma Hellman har jag för mig
Drömprinsessa: har du varit på konsultationen?? verkar hon trevlig och seriös? var hon duktig? blev du nöjd??