Han svarade ja!!!
Den åttonde augusti friade jag till min stora kärlek och han svarade ja Vi ska gifta oss och det känns helt underbart fantastiskt stort och alla känslor på en gång
Den åttonde augusti friade jag till min stora kärlek och han svarade ja Vi ska gifta oss och det känns helt underbart fantastiskt stort och alla känslor på en gång
Grattis! Då är det bara att börja planera
Grattis!!!!
Grattis vad roligt
Stort grattis! Hur friade du?
Grattis va roligt
GRATTIS!!! Va kul!!!
Har ni bestämt när? I år, nästa år eller?
jaså jag har friat till min man 3 grr kanske och fått nej för tjejen kan ju inte fria...alltså han vill inte gifta sig
GRATTIS!!!
Massor av grattis. Ni har en härlig tid framför er. Själv friade jag till min m2b på skottdagen och nu är det inte länge kvar förens klockorna ringer. Vi gifter oss den 30e. Längtar. Men det kommer nog bli lite tomt efteråt. Man har ju liksom vigt sitt liv åt planerande känns det som.
Tack alla! Ja nu börjar planeringen. En ny värld känns det som och det är lite svårt att veta vilken ände man ska börja i. Drömmen är att det ska bli av inom ett år och förhoppningsvis nästa sommar men lite beror det ju på ekonomi (som alltid). Måste sätta oss ner och kolla hur vi vill ha det och vad vi vill betala för dagen! Känns jättekul och spännande
Jättestort grattis! Du har en underbar resa framför dig!
Grattis!! Lyckost dig som har en man som vågar svara ja när flickvännen friar... Jag tror det är kört för min del!! Får väl leta upp nån annan gubbe.. ;)
Stort grattis! Vad roligt! Jag friade till min "gubbe" den 8 mars iår, och vi gifter oss snart, den 20/9