• bridesilly

Bröllopsberättelser från alla er augustibrudar TACK

Snälla jag har inte vart inne här på ett tag nu efter vårt bröllop och bröllopsresa. Kan ni inte skriva eran bröllopsberättelse och vart man kan se bilder eller länka dit alla ni augustibrudar?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-20 13:22
    Min berättelse kommer snart, vill ha bilder att lägga upp samtidigt så jag väntar med spänning på att dom ska komma

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-26 11:25
    Nu finns berättelse och bilder från mig

• Svar på tråden Bröllopsberättelser från alla er augustibrudar TACK
  • bridesilly

Berättelse och bilder kommer så snart jag har fått bilderna vilket jag hoppas är SNART

• Celeste97

Tack! Den som fikar efter mycket... hihi...
    Förstår att du längtar efter bilderna; vi har bara fått en bråkdel från "riktiga" fotografens, så jag hänger också på brevlådan varje dag...

• Soon to be wed

Hej, ja nu är man äntligen gift och det var helt underbart, här kan ni ser lite av våra bilder jag blir själv alldeles tårögd när jag tittar Kram Anna

brigittegrenfeldt.blogspot.com/

• rosarosen1

Åh, jag har sett era bilder innan, jag tittar på hennes blogg varje dag, hon är sååå duktig fotograf. Vilka bilder, ni är så fina!! Lycka till.

Soon to be wed skrev 2008-08-21 11:25:53 följande:

Hej, ja nu är man äntligen gift och det var helt underbart, här kan ni ser lite av våra bilder jag blir själv alldeles tårögd när jag tittar Kram Anna brigittegrenfeldt.blogspot.com/
  • rosarosen1

Och jag glömde,
    BROLLE!!! shit så kul att ni hade honom i kyrkan! jag tycker han har fantastisk röst, åh vad roligt för er!

Soon to be wed skrev 2008-08-21 11:25:53 följande:

Hej, ja nu är man äntligen gift och det var helt underbart, här kan ni ser lite av våra bilder jag blir själv alldeles tårögd när jag tittar Kram Anna brigittegrenfeldt.blogspot.com/
  • Soon to be wed

Tack så hemskt mycket, han var helt fantastisk också, och det var hela dagen ....... vill göra igen

Svar på tråden Bröllopsberättelser från alla er augustibrudar TACK