• bridesilly

Bröllopsberättelser från alla er augustibrudar TACK

Snälla jag har inte vart inne här på ett tag nu efter vårt bröllop och bröllopsresa. Kan ni inte skriva eran bröllopsberättelse och vart man kan se bilder eller länka dit alla ni augustibrudar?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-20 13:22
    Min berättelse kommer snart, vill ha bilder att lägga upp samtidigt så jag väntar med spänning på att dom ska komma

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-26 11:25
    Nu finns berättelse och bilder från mig

• Svar på tråden Bröllopsberättelser från alla er augustibrudar TACK
  • Celeste97

Oj Soon-tbw, vilket fantastiskt bröllop ni måste ha haft! Den läckra lokalen, de lyxiga drinktillbehören, trycksakerna... Så mycket omsorg om detaljerna! Och duvor, var hittade ni dem?
    Grattis!
    Vågar man ens fundera på vilken budget ni måtte ha haft?

• Soon to be wed

Tack alla gulliga, ja vi hade ett otroligt bröllop verkligen ..... Vi hittade duvorna hos en Affe i vårgårda .... Ja allt blev precis som vi ville så det var värt allt jobb och alla pengar, budgeten var hög med stort h kan jag säga iallafall

• bridesilly

fler augustibrudar som vill dela med sig? Jag är så otålig så det finns inte, jag vill ha alla bilder NUUUUUUUUUUUUUU

• Äntligen är det min tur

Lite bilder har jag fått in.
    Berättelsen kommer.... Jag e fortfarande helt matt. Om man ändå sapp jobba Så man hinner ikapp med livet liksom!!

• Tant M

Jag har några bilder i mitt galleri. Kanske skriver nån liten berättelse senare.... när jag har landat lite mer

• Hofsan

23/8: Årets regnigaste dag här nere i Skåne men så underbart det blev!
    Några bilder har jag i galleriet för de som vill se

Svar på tråden Bröllopsberättelser från alla er augustibrudar TACK