080809 Hur gick det för er?
så fint modiga ni är
så fint modiga ni är
va fina ni var jättefina bilder
Tack Va snäll du är som säger så. Jag var jättenöjd med utstyrseln själv iaf. Ja boleron gick att ta av men jag hade den på mig hela tiden, vill inte ha bara armar.
Idag fick vi ÄNTLIGEN de redigerade bilderna av han som fotade i kyrkan och på festen, en månad efter. Snigel takt har det gått i men nu så har vi dom äntligen så att släktingarna kan få skiva med bilder så att de kan framkalla vilka dom vill ha
Förra veckan fick vi allt materialet vi beställt av den riktiga bröllopsfotografen också
Spelar nog inte så stor roll om man inte låter som sarah brightman på sin bröllopsdag om man sjunger något, det är tanken som räknas och jag tror att som make/maka är man nog för rörd för att höra att det låter lite falskt ibland. Som gäst och skulle jag vilja påstå.
ska lägga upp lite fler bilder sen så fort jag har plöjt igenom alla och tagit ut de som är bra. det finns över 1000bilder från festen med mera...gaaaaah
Igår hade vi vart gifta en hel månad flickor
Jag fick vita rosor (som i brudbuketten) och choklad och så lagade gubben min en god middag innan jag skulle till jobbet. Han e för söt
finns bilder på vår dukning nu
tack
Våran annons, vi valde den stora, skulle kosta 870kr men vi fick den för samma pris som den lilla 550kr genom ett erbjudande via vår fotograf
Har ni andra börjat planera något annat för er framtid än?
Vi har varit och tittat på ny lägenhet idag som är ett rum större än det vi har. Den var jättefin, man kan ju alltid hoppas och hålla tummarna att man får den
Vi har funderat också på bebisar men det får nog vänta lite än så länge. Vi behöver större boende med mera och sen kan man fundera på saken.
Gulp vi har första tjing på lägenheten men bestämma oss under helgen, va gör man så hastigt på?
Jag behöver ju inte ändra mitt id eftersom vi tog mitt namn men min man fick bara hem papper till nytt körkort och bilderna till körkortet ingick som service grais hos vår fotograf när man haft honom som bröllopsfotograf. Smidigt smidigt!
har också läst det någonstans