Vinterbröllop 08/09 del 3
Mixit: Jag har beställt min klänning från Kina, milly. Den kom för nån v sedan och jag är såååå nöjd. Den är det vackraste jag sett
Mixit: Jag har beställt min klänning från Kina, milly. Den kom för nån v sedan och jag är såååå nöjd. Den är det vackraste jag sett
Nu har vi äntligen fått ut inbjudan till alla Känns jättekul. Så snart börjar väl alla OSA
Imorn ska vi beställa tårtan.
Nu har jag lagt ut bilder på inbjudan och provdukningen. Bilderna blev inte så jättebra men ni förstår ju idén ändå. Berätta gärna vad ni tycker
Vargtass: Isbitarna är plastkristaller jag köpt i en butik här i stan, skövde. Vet inte om dom finns överallt men nåt liknande kan du säkert få tag i
Vargtassa: Tycker absolut du ska beställa från Milly. Jag gjorde detta och fick min klänning i början av aug. Är hur nöjd som helst, klänningen är sååå fint gjord. Det vackraste jag sett.
Med frakt och underkjol gick den på 1700:-. Så även om den fastnat i tullen så hade det varit billig ändå
Ja självklart ska man räkna med tull och se det som en bonus om man slipper det.
Januari2009: Jättefin klänning:) Du måste ju inte match med blommorna men det är ju alltid finare. Vita/beiga blommor då?
Januari2009: Tycker det är väldigt elegant och enkelt med vitt och beige och sen som du säger lite grönt. Blir nog kanon.