Inlägg från: Pettis |Visa alla inlägg
  • Pettis

Vinterbröllop 08/09 del 3

hej allihop! Nu är vi snart klara med all planering, gillar att vara ute i god tid, eftersom vi gifter oss på nyårsafton har det krävts en del planering, köpte min klänning förra helgen och på måndag ska vi kolla på ringar så nu börjar det kännas verkligt. hoppas allt går bra för er!!!

• Pettis

Hej på er alla vinterbrudar:) idag är det exakt två månader till att jag och sambon gifter oss!! Allt är fixat, bara smådetaljer kvar! Hur går det för er andra??

• Pettis

Hej på er! Har ni bestämt vad ni ska ha för musik i kyrkan? Kommer inte på vilken låt vi ska ha när vi går ut ur kyrkan

• Pettis

Jag ska ha Mendelssohn som ingångsmusik, seedan ska en kompis sjunga kärleken förde oss samman och en låt till som vi inte kommer på och utgångsmusiken vet vi inte heller, jag tycker att i dont know how to love him är fin, finns på kyrkomusik.se men den kanske är för sorglig?

• Pettis

Postade fö fort. Välkommen rxqueen! Ska ni ha ett kyrkbröllop??

• Pettis

Jo jag vet, jag lyssnar bara på melodin, kärleken är evig är ju jättebra! De låtar som missGill skrev är också fina. Vi får kika vidare

• Pettis

På lördag går vår OSA ut. Det ska bli skönt, då kan vi höra av oss till cateringen igen och säga hur många det blir. och sen är det bara att sätta sig med bordsplaceringen

• Pettis

rxqueen: Vi har bjudit 108 st och det verkar som att det blir mellan 90-100 gäster. Hur många har ni bjudit?

• Pettis

Vargtassa ingen fara, det är intressant och veta hur många ni andra har bjudit också :) det var inte meningen att det skulle bli så många på vårat bröllop men vi ville inte utesluta någon

• Pettis

Vad roligt att vi är på god väg allihop! I helgen ska vi träffa toastmastern och gå igenom festprogrammet, vad vi ska ha med där osv. Vårat OSA går ut på lördag så då kan man börja fila lite på bordsplaceringarna, skönt att få gjort så mycket som möjligt så man hinner med julen också ;)Hoppas allt går bra för er andra!!!

• Pettis

Vad tråkigt vargtassa! Det är så tråkigt när barnen blir sjuka och de blir alltid det när man ska göra något, är så rädd att mina barn ska bli sjuka lagom till nyårsafton, tyvärr så kan man inte göra något åt det. Hur många barn har du? Hoppas att ni klarar er denna gången

• Pettis

Vad roligt!! härligt att åka till Paris. Vi åker på spa i 2 dagar efter vårat bröllop och tar en resa senare. Jag pluggar på högskolan så det passade inte riktigt med en resa. Men det ska bli skönt att komma iväg på något iaf.
    Hoppas bröllopet blir som ni vill och stort lycka till novemberbröllop08!!

Svar på tråden Vinterbröllop 08/09 del 3