Vinterbröllop 08/09 del 3
Hej, får man vara med här. Jag ska gifta mig den 27/12:)
Såg att det var några andra som också tycker att mellandagarna är för långa och tråkiga:)
Pettis, vad har ni för musik i övrigt?
Bästa hälsningar
Jonna
Hej, får man vara med här. Jag ska gifta mig den 27/12:)
Såg att det var några andra som också tycker att mellandagarna är för långa och tråkiga:)
Pettis, vad har ni för musik i övrigt?
Bästa hälsningar
Jonna
Hej Pettis,
Tack!:)
Vi ska inte ha ett kyrkbröllop, så vi ska ha Lena ph, kärleken är evig som utgångsmusik:)
Det finns ju mycket fin musik att ha, som passar i kyrkorummet. Jag tycker den är superfin, i dont know how to love him.
allt som allt ska vi ha: ingång keane- somewhere only we know (instrumental), före ceremonin depeche mode- somebody och efter ceremonin kent- utan dina andetag och sen utgång då lena ph- kärleken är evig
kent och depeche mode ska sjungas av min blivande mans syster och kusin, och ingång och utgång blir uppspelat från skiva.
Hur har ni gjort med dikter och så? ska ni ha det?
Vargtassa! Superfin klänning!
Fröken Fräken, vi bestämde oss tre månader innan vi skulle gifta oss. Allt var klart två veckor senare, så det är bara att skriva upp allt som ska göras och beta av det. Ring restaurangen och säg till på skarpen att du behöver besked ett visst datum annars byter du restaurang. Du får vara lite hård:)
Lycka till! Du får kämpa på, tråkigt med din pappa. Men jag tror han repar sig för att se sin lilla flicka gifta sig:)
Fröken fräken, jag har sytt om min klänning hos en kvinna som heter Ingela och finns på lidingö. Hon har varit fantastiskt trevlig och duktig!
Jag kan skicka hennes nummer om du är intresserad.
Vad roligt!
Vår OSA tid har gått ut nu, så det känns bra att veta hurmånga som kommer och så.
När är går er osa tid ut?
Pettis: Hur många har ni bjudit? och hur må¨nga verkar komma??
Zsarah, vi ska kolla på lokalen för första gången nu till helgen, det ska bli spännande. tror vi gör saker lite omvänt:) eftersom allt annat är klart.
Hur går det för er?
Jag tycker också att det är spännande att höra många som kommer på bröllopen:)
Vi hade bjudit 85, men tyvärr så kommer bara 50. Vi får ju skylla oss själva lite när vi varit ute i dålig tid, och valt att lägga bröllopet i mellandagarna när många är bortresta;)
Imorgon ska vi åka till Härnösand där det ska vara och titta lite, smaka tårta, träffa florist, fotograf och frissan:) Och prällen såklart.
Ska bli superspännande!
Nu blev det ett ego-inlägg. Vad har ni för planering i helgen?