Inlägg från: Novemberbröllop08 |Visa alla inlägg
  • Novemberbröllop08

2:e advent: Jättefina kort

• Novemberbröllop08
    lillP skrev 2008-09-08 20:03:29 följande:
    Måste bara berätta ÄNTLIGEN är alla inbjudningskort klara och ivägskickade
    Å så spännande och kul Våra gäster har börjat osa nu, bara 1 som tacka nej än med 1 månad kvar på osa.
  • Novemberbröllop08

Nancy Drew skrev 2008-09-14 16:38:29 följande:

Hur vanligt är det att man får provsmaka menyn innan? Vi skulle få menyförslag i veckan, och vet att stället har supergod mat, men det är ju som lillP säger, risken finna att de blandat i någon man inte alls tycker om.... Dessutom är det ju roligt att smaka på god mat, hehe.
    Vi fick provsmaka menyn gratis, allt var sååå gott
  • Novemberbröllop08
    Ceasara skrev 2008-09-22 13:12:07 följande:
    Vi struntade i allt och åkte till Rom och gifte oss. Vi har haft en underbar tid och är nu redan man och hustru. inget vinterbröllop för oss. Lycka till med allt. Nu får jag hitta på annat att smyga med...
    Oj så kul för er. Grattis Och lycka till med allt!
  • Novemberbröllop08

S S skrev 2008-09-23 21:47:47 följande:

Vi planerar bröllop 20/12-08 ska titta på lokal i morgon.
    Hoppas det går bra idag med lokalen

Vi är klara med allt, nästan. Tårtan ska fixas på fre sen är det bara sprit och snack till kvällen som ska fixas sen är allt klart. Inte lång tid kvar nu
  • Novemberbröllop08
    Vargtassa skrev 2008-10-05 19:48:17 följande:
    Vet ni, vet ni! Idag har vi varit hos Lennart och Cissi på Atelje 24 och pratat om/bokat vigselringar i palladium! Är så jäkla glad just nu! *Wiiiiiiiiiiiiiiie* Vilka toppenmänniskor!! Ska ringa om två veckor och se om dom är klara. Vill ha dom NUUUUUUUUU! Känns lite pirrigt att man inte har provat en färdig produkt mrn jag litar fullkomligt på Lennart. Tror det kommer bli tokbra! *glad glad*
    Å så kul Vet precis hur du känner dig. Kul att ni valt palladium, det har vi mer Längtar tills man får ha dom på sig jämt.
  • Novemberbröllop08

Inte fixat underkläder än men jag ska nog bara ha vanliga stay-ups eller tunna strumpbyxor. Tror inte det blir för kallt under klänningen, rädd att det blir för varmt

• Novemberbröllop08

Bra 3 v kvar för oss nu. Nervöst, förväntansfullt och spännande. Mycket småsaker som är kvar att fixa men som tur är ska min m2b vara ledig ons-sön så då ska allt nog hinna fixas

• Novemberbröllop08
    Vargtassa skrev 2008-10-27 21:19:55 följande:
    Vi har hämtat våra vigselringar!!!!!!!!!!! Bild finns i galleriet... Palladiumringar gjorda av atelje 24 karat i Västerås, UNDERBARA människor! Min är blank med 5 stenar, m2b's är slät mattborstad. Såååååååååååå fina!
    ÅÅå, så fina Har oxå Palladium och är jättenöjda. Längtar tills jag får ha min på mig jämt
  • Novemberbröllop08
    missGill skrev 2008-10-31 12:48:03 följande:
    Jag vill också vara med här =)Vi gifter oss den 6 dec... Nu börjar fjärilarna i magen att fladdra, tiden går sååå fort.
    Välkommen hit. Ja visst går tiden fort. Känns som om det var igår man bokade datum och kyrkan och nu är det bara 2 veckor kvar för oss. Iiii så spännande och pirrigt
  • Novemberbröllop08
    Pettis skrev 2008-10-31 11:11:29 följande:
    Hej på er alla vinterbrudar:) idag är det exakt två månader till att jag och sambon gifter oss!! Allt är fixat, bara smådetaljer kvar! Hur går det för er andra??
    För oss är det bara 2 veckor kvar, tiden går så fort. Allt går bra. Det är bara spriten kvar, köps till helgen, och snacksen till kvällen sen är ALLT klart
  • Novemberbröllop08
    lillP skrev 2008-11-02 10:43:32 följande:
    Två veckor!! det är ju ingenting!!
    Nej jag vet. Allt känns så overkligt men man längtar
  • Novemberbröllop08

Imorn gäller det för oss. Vi är rikigt spända och pirriga men glada och förväntansfulla oxå. Tänk att dagen är här. Så länge som man väntat och längtat och snart är dagen över.

Vi åker på bröllopsresa till Paris på mån och är tillbaka på fre. Kommer kännas konstigt att komma tillbaka till verkligheten och ingen mer bröllopsplanering.

Svar på tråden Vinterbröllop 08/09 del 3