Vinterbröllop 08/09 del 3
2e advent: säljer de sånt där? Stansen var verkligen jättefin.. vad fick du betala för deN?
2e advent: säljer de sånt där? Stansen var verkligen jättefin.. vad fick du betala för deN?
hehe.. .känner oxå igen det där med ringprovningen (fast då vi skulle förlova oss) bodde då inte med sambon och ringarna "bodde" hos mig. Var svårt att inte stå och betrakta dem ;)
sokkerstruten: vart har du beställt din klänning ifrån?
Kan det underlätta lite om jag säger att vi inte hunnit nån vart i planeringen? Bara bokat lokal, vf, lagt beställning på klänning och igår började fundera på inbjudningskort, hehe... och vi gifter oss ca 2.5 månader innan er...eller e det jag som borde bli stressad istället?! )
hur långt innan skickar ni ut inbjudningskorten och när sätter ni osa?
det där med fotograf är ett av våra två största bekymmer just nu... Ska man hyra in en fotograf för massa pengar eller lita på att en pappa med bra systemkamera klarar av att fixa fina foton?!
Det beror nog lite på hur många ni bjuder. är det ett stort bröllop kan man nog räkna med att det är många gäster som inte hör av sig lagom till OSA perioden. (iaf om man kollar det som skrivits tidigare här på BT)
funderade oxå på att "provfotografera" innan isåfall ;) Sen e vi lite osäkra på det där med hur länge det är ljust ute. Vigseln är kl 3 och vi har räknat med att det då börjar skymma ute (fotograferingen ska vi ha innan)... Någon som tror annorlunda?
man kan ju alltid chansa på en kort svarsperiod. Risken med att sätta en för lång är ju att folk hinner glömma att svara för att man tänker att man kan vänta med att svara för att det är så lång tid kvar
Åh skönt att höra. då verkar vi vara någorlunda rätt tidsmässigt.
Åh berätta gärna vad ni kom fram till tidsmässigt...
Oj trodde hon så pass sent?!
vad är det för sida?
mm... snö vore så fint men för min del är det nog bara att glömma.. på sin höjd är det väl snöslask ;)
Den var vacker!
vi räknar med att folk tar ledigt (gifter oss på en onsdag) men då ska vi bara ha ett litet bröllop med den närmsta familjen...
Vad kul att det rör på sig!
Provsmakning låter ju underbart!
Så det blev en ny klänning?! Lyckades du få din kinaklänning såld?
ingenjörsbruden: vad roligt att du redan blivit hippad. Kul med folk som har lte framförhållning ibland :)
Oj nu börjar vi bli rätt många vinterbrudar :)