Vinterbröllop 08/09 del 3
2e advent skrev 2008-08-24 18:49:09 följande:
2e advent skrev 2008-08-24 18:49:09 följande:
Idag har vi verkligen gjort slag i sakerna nu har vi bokat kyrka + festlokalen (det blev församlingshemmet klart billigaste alternativet + att det ingår en person som hjälper till att servera osv) och gjort bordsplacering. Nu till den stora frågan, när sjutton ska jag släppa "bomben"
Det ska ju inte vara hemligt så länge till min syster anar redan ugglor i mossen, och skit sne för att jag inte säger nått.
Soon to be Mrs P skrev 2008-08-25 11:49:16 följande:
Nancy Drew skrev 2008-08-26 22:10:12 följande:
Och jag har nyss beställt min klänning, vi skickade inbjudingarna i torsdags och jag tror nog att alla fått dem. Så nu är vi officiella!
Nu är nästan allt klart, i tisdags var vi och beställde ringarna, från vigselbutiken.se (fast vi åkte dit vi bor bara 1 timme från deras affär). I torsdags "ramlade" jag över ett par skor, 100;- fick jag ge för dem det var utförsäjning. Min klänning är klar oxå och på väg från Kina, nervigt värre kan jag ju säga!
tjoho nu idag kom den!!! Klänningen alltså! Så jättejättefin!
Det enda som är lite "fel" är längden med underkjolen på. typ 0.5 cm förkort, kanske, jag har inte sett hur det ser ut framifrån, då jag som sagt inte ville fota när klänningen kom. Annars var den perfekt i passformen! Och skulle jag nu tycka att den är FÖR kort med underkjolen, jaa då får jag väl strunta i underkjolen!
Nu finns det lite bilder på min klänning i galleriet. Tyck gärna till om längden, jag kan inte riktigt avgöra/bestämma mig för om den är lite lite förkort eller om den funkar!
På bilderna med skor är det de skorna jag tänker ha på bröllopet! Så det blir inte högre klack än vad det är på bilderna. Tack för era tankar! Man är ju "lite" nojig...
Och JA jag har underkjolen på oxå...