Inlägg från: Nancy Drew |Visa alla inlägg
  • Nancy Drew

Vinterbröllop 08/09 del 3

lillP skrev 2008-09-09 10:27:59 följande:
    Vad spännande Idag dimper inbjudan ner till de flesta Nyfiken på om vi kommer att få någon respons på en gång, och på när folk svarar.
    Vet de inbjudna om att ni ska gifta er? Annars börjar väl folk ringa för att gratulera!
  • Nancy Drew

Jag har mycket på jobbet den här veckan så på bröllopsfronten intet nytt, kan man säga.
    Fast idag fick vi till slut ja av vår lokal. Hurra!

• Nancy Drew

Ja, spännande när det börjar hända grejer.
    Vi ska få menyförslag från vår lokal nästa vecka!

• Nancy Drew
    lillP skrev 2008-09-12 21:50:04 följande:
    Du är värst Kul att det är så många av oss vinterbrudar som planerar på distans
    Man måste väl om man hoppas på snö, och norrlands inland är ganska glesbefolkat. ;)
  • Nancy Drew

Varför blir mina smileys inga smileys??!! :)

• Nancy Drew
    lillP skrev 2008-09-12 22:15:44 följande:
    du glömmer näsan : - ) blir Nancy Drew skrev 2008-09-12 22:04:25 följande:
    Tack :-P
  • Nancy Drew

Nancy Drew skrev 2008-09-12 22:39:47 följande:

Tack :-P
    Men aaaarhg!
  • Nancy Drew

Hur vanligt är det att man får provsmaka menyn innan? Vi skulle få menyförslag i veckan, och vet att stället har supergod mat, men det är ju som lillP säger, risken finna att de blandat i någon man inte alls tycker om.... Dessutom är det ju roligt att smaka på god mat, hehe.

• Nancy Drew

Vad kul med möhippa!

Jag hade min första bröllopsrelaterade (mar)dröm inatt. Jag drömde att vigselförättaren inte dök upp och när vi fick tag på en ny VF visade det sig att vi inte hade någon giltig hindersprövning och så skulle vi leta efter den i ett jättestort hus medan alla gästerna väntade....

Vågar inte tänka på vilka stressdrömmar jag kommer ha när det väl är dags.

• Nancy Drew
    Ceasara skrev 2008-09-22 13:12:07 följande:
    Vi struntade i allt och åkte till Rom och gifte oss. Vi har haft en underbar tid och är nu redan man och hustru. inget vinterbröllop för oss. Lycka till med allt. Nu får jag hitta på annat att smyga med...
    Grattis!
Svar på tråden Vinterbröllop 08/09 del 3