Inlägg från: 3Jane |Visa alla inlägg
  • 3Jane

Vinterbröllop 08/09 del 3

har 3 st slöjor, beställde från Kina o de va så billiga så jag beställde 2 på en gång eftersom jag inte riktigt visste vad jag ville ha, sen så hade de skickat med en till gratis(!)

Ville eg ha en dubbel men hittade ingen sån så jag tänkte göra nån sorts kreation och använda mig av 2 slöjor samtidigt. Kanske galet fel, men jag provade och de såg bra ut iaf.
    Dom är till-golvet-långa.

• 3Jane

Klorin? Brukar ju funka, vet dock inte hur mkt de sliter på saker.

Ja man får nog helt enkelt bara testa sig fram, vet inte vad jag ska ha för frisyr heller. Kommer nog göra mitt eget hår.

• 3Jane

2e advent, förstår verkligen ditt dilemma. Jag har senaste åren haft ett säsongsjobb på somrarna och har där arbetskamrater. Jag tänker bjuda dem men faktiskt inte deras män tror jag. Har funderat jättemycket på det men tänkte att de kan nog gå tillsammans istället för jag känner ju inte dem. Men har nog inte helt bestämt mig än heller.
    Om det bara hade varit en person däremot då måste du nog bjuda hennes man också.

• 3Jane

Åh jag vill också få ut korten snart, men de är fortfarande inte klara och nu kommer inte jag vara hemma förräns på söndagkväll. Men till nästa vecka, då SKA dom ut. Nästa onsdag är det ju exakt 4 månader kvar. Börjar det bli dags att bli stressad?

• 3Jane

Vi planerar också på distans, men inte så långt bort. Bröllop i Dalarna och vi bor i Stockholm. Men de e inga problem alls.

Jag är nog klar med alla mina kläder iaf, känns bra. Inbjudningskorten snart klara, ska ut nästa vecka.

Sambons kläder, ring, mat och musik är nästa att ta tag i.

• 3Jane

Jag använder den som finns här på bt, och så kan man ju lägga till sina egna poster. Men det kanske finns nån bättre nånstans också.

• 3Jane

Ja men det lät billigt, med catringen. Vet inte alls hur vi ska göra med maten.

• 3Jane

Har vart lite stilla på planeringen här, mycket annat o göra. Men imorgon ska vi ha vårt första planeringsmöte med alla i bröllopsföljet, ska bjuda på brunch :) Och sen ska vi göra klart korten och beställa hans kläder. Sen åker vi till London i 2 veckor på tisdag så vill ha korten ute innan.

• 3Jane

Oj grattis Ceasara, va roligt!

Är i London nu och shoppar massa, letat lite kläder till honom, mina är ju i stort sett klara.

Skickade iväg inbjudningarna samma dag som vi åkte, så känns jättebra. Fått svar från 2 redan, så nu har vi åtminstone 4 gäster :)

• 3Jane

Fick nyss svar från han som vi har bett spela flygel till vår vigsel att han ställer upp. Känns jättebra, tycker det är viktigt med levande musik :)

Svar på tråden Vinterbröllop 08/09 del 3