Vinterbröllop 08/09 del 3
Ingenjörsbruden Vilken härlig dag!!!!!! Härligt med såna vänner..
Ingenjörsbruden Vilken härlig dag!!!!!! Härligt med såna vänner..
Har inte varit in på ett tag.. Men här verkar allt rulla på som vanligt Såg att dressman hade 40% på kostymer och herrbyxor den här veckan så vi ska kanske åka in i morgon och kolla lite.. Kanske kan fynda ett par finbyxor? Frackvästen går det lite trögare med däremot. Det är ju svindyrt att köpa! Kostade 300 kr att bara hyra.......
Förstod väl att jag inte skulle bli ensam om att bli fru på alla hjärtans dag
Vet ni, vet ni! Idag har vi varit hos Lennart och Cissi på Atelje 24 och pratat om/bokat vigselringar i palladium! Är så jäkla glad just nu! *Wiiiiiiiiiiiiiiie* Vilka toppenmänniskor!! Ska ringa om två veckor och se om dom är klara. Vill ha dom NUUUUUUUUU! Känns lite pirrigt att man inte har provat en färdig produkt mrn jag litar fullkomligt på Lennart. Tror det kommer bli tokbra!
*glad glad*
Nu har jag skrivit ut papper om hindersprövning och byte av efternamn Det tar sig.....
Här har det börjar rulla på.. Vigselringarna blir nog klara nästa vecka. Han höll på med dom nu . M2b's kläder är klara och igår köpte jag det sista till grabbarna . Det blir svarta byxor, vit långärmad skjorta och grå väst till både små och stora killar .. Dom kommer vara såå fiina! Dessutom har jag fått ett bidrag till min brudklänning från ett högst oväntat håll. Igår när jag och min syster var hos våran tatuerare (4 hela jävla timmar på undersidan av överarmen och runt armbågen och ner på underarmen) så berättade vi att jag skulle gifta mig och allt runt det. Visade även bild på hur min sambo skulle se ut och bilder på mig när jag var och provade en klänning. Ojade mig över hur dyr klänningen var och att jag inte hade råd.. Men serru, han tyckte att den var så fin och att jag naturligtvis skulle ha den så han drog av 1000 kr på priset som ett bidrag till en brudklänning!! Han kan vara hur macho som helst men jag och min syster vet nog allt sanningen
Vi har hämtat våra vigselringar!!!!!!!!!!! Bild finns i galleriet...
Palladiumringar gjorda av atelje 24 karat i Västerås, UNDERBARA människor! Min är blank med 5 stenar, m2b's är slät mattborstad. Såååååååååååå fina!
Men gud vad tråkigt!
Nancy Drew skrev 2008-10-28 18:09:42 följande:
Jag med! Jag går och provar den lite då och då.. Bara för att se att den verkligen passar
Själv så har man 3,5 månad kvar..
Håller på och fixar kuverten till inbjudningarna (som redan är klara)... Kan inte låta bli att fixa och trixa lite.