Vinterbröllop 08/09 del 3
Vad kul. Du får lägga upp dem i ditt bg när de är klara, så vi kan titta på dem och berömma
Vad kul. Du får lägga upp dem i ditt bg när de är klara, så vi kan titta på dem och berömma
Handpenningen brukar man förlora, men du kan ju alltid fråga butiken. Om den är populär kan de ju gå med på att återbetala handpenningen...
Du kan ju byta klänning till festen
Ingejörsbruden: Låter som en kanonkväll! Vilka bra vänner du har
Grattis!
Klart du ska göra
Några till saker att tänka på: När måste ni vara ute ur lokalen? Städning? Severing? Dekorationer?
Nancy Drew skrev 2008-09-28 09:01:34 följande:
Ja, då borde städningen ingå Men tänk framför allt på att kolla hur länge ni får vara i lokalen. Om ni vill vara längre, kolla om de kan ansöka om förlängt tillstånd samt hur mycket ni får betala extra (blir ju extra eftersom personalen ska vara kvar längre).
Nancy Drew skrev 2008-09-28 09:23:57 följande:
Det tror jag säkert att ni kan! Det är bara att fråga, ni kan ju inte få mer än ett nej
Nancy Drew skrev 2008-09-28 13:36:13 följande:
Det finns olika sätt att lägga fram saker på... Jag är säker att ni gör det bra
Nancy Drew skrev 2008-09-28 22:27:25 följande:
Jag har börjat försöka med just det. Bara att jag fick sår på fötterna så nu måste såren läka innan det är på med skorna igen. Hoppas verkligen att jag hinner gå in dem innan det är dags... Kanske kan jag gå till skomakare och töja dem lite. Usch, jag har världens ömtåligaste fötter, får alltid skoskav
Jag hoppas verkligen att det kommer att funka. Jag är tjejen som helt plötsligt kan få skoskav av gamla skor
Lycka till med underkläderna!
Två veckor!! det är ju ingenting!!