Vinterbröllop 08/09 del 3
Börjar bli lite fundersam till om ngt har blivit tokigt med blanketterna......suck!!!
Börjar bli lite fundersam till om ngt har blivit tokigt med blanketterna......suck!!!
Nancy Drew skrev 2008-10-03 16:58:38 följande:
3Jane: all info finns på skattemyndigheten....så kolla där....misstänker att ni ska fylla i någon extra blankett pga att ni bor utomlands....men det står mkt bra där....man kan visst även ringa till dem ifrån utlandet!!
Har pysslat med rispåsar o såpbubblor i helgen...ska bara ta foto o lägga in så ni kan kika!!
Har bestämt oss för morgongåvor....blir samma sorts klocka...men i olika storlekar så klart!
Till helgen ska vi ha en hel "bröllopsplaneringsdag"....träffa organisten, prästen, konditorn o så hovmästaren på slottet!!
O så ska vi avsluta kvällen med middag hos svärföräldarna! Skönt att slippa laga mat efter en sådan dag! Kommer att var helt slut!!
Vargtassa: Va härligt med ring!!! Grattis!! Proffs är alltid kul att ha med att göra!!
Det där med ringen...är osså superduper nöjd med modell osv....men jag känner inte suget efter ringen o längtar efter den direkt.....ser fram emot att ha en finfin ring på fingret......men längtar mer eftera att få säga "min man" o att få bli kallad fru!
OBS tjejer!
Även om ni har bokat resa i ert gamla namn o ni har ett giltigt pass med det namnet så kan det bli problem om ni skickat in ansökan om nytt efternamn.....
....det kan bli problem med hemresan om namnbytet gått igenom under tiden utomlands......man kan bli tvungen att söka ett provisoriskt pass på platsen o köpa ny biljett hem......
Har haft lite efterforskningar:
www.brollopstorget.se/Forum-1-76/m3113346.html
Men det bör gå bra om man kan få prästen att vänta lite med att skicka in sina papper tills du kommit hem igen....
Är osså lite fundersam till stayup eller inte......vill inte bli för varm.....men risken är ju inte överhängande i dec!!
Underkläder har jag provat ut....dock inte inhandlat.....ska försöka göra det så snart som möjligt!!
Om exakt 11 veckor så håller vi på att checka in bagaget inför bröllopsresan!!! *wiiiiiiiie*
Mixit: Jag tyckte att längden på din klänning var kanon!! Tyckte att det såg mkt bättre ut när du hade den på dig än på de fotona från inköpsstället....där var ju "övertyget" alldeles för långt...såg nästan lite konstigt ut.
Din klänning är perfekt!!
Nancy Drew skrev 2008-10-23 15:07:49 följande: