• feltsen

Er förlovning!

Hej alla glada!

Jag sitter här och tänker som vanligt på vår stundande förlovning. min sambo sa i början av juli att jag om max ett år har en ring på fingret..haha. Men jag är såå otålig och vill att det ska ske NUU. han vill överraska och göra något speciellt och jag ser verkligen fram emot när dagen kommer..

Så för att stilla min förlovninshunger lite, kan inte ni berätta om era förlovningar? (det kanske finns en sånhär tråd redan..?) hur gick det till, vem frågade vem, var var ni? var ringen fin? hur hade det planerats? ja, kort och gott, berätta allt! :D

• Svar på tråden Er förlovning!
  • feltsen

haha, men åh, jag tycker att det låter fint! och det är ju ändå lite annorlunda, sånt är ju alltid kul! och framförallt: man ska ju alltid göra det som känns rätt!

• feltsen
    feltsen skrev 2008-08-22 10:45:08 följande:
    haha, men åh, jag tycker att det låter fint! och det är ju ändå lite annorlunda, sånt är ju alltid kul! och framförallt: man ska ju alltid göra det som känns rätt!
    syftade på timbas inlägg :D
  • feltsen
    skille skrev 2008-08-22 11:08:22 följande:
    6juni: jeg fikk beskjed om å stå opp og kle på meg, jeg fikk ikke vite hvor vi skulle. Vi kom til Landvetter og jeg fikk beskjed at vi skulle til London. Jeg forsto med en gang at vi skulle til Tiffanys, han gikk aldri ned på kne elelr noe slik, men han kjøpte drømme ringen til meg, det holdt for min del. (favorittfilmen min er breakfast att Tiffanys)..
    MEN GUD SÅ ROMANTISKT! som ur en film!
  • feltsen
    didis skrev 2008-08-22 20:34:51 följande:
    Vi förlovade oss, låt mig se... 1990. Och är inte gifta än...
    vill ni gifta er? hur kommer det sig att inget har hänt ännu?
  • feltsen

ÅH, det där var ju verkligen bara SÅ FINT! härligt!

Emma16 skrev 2008-08-22 21:59:34 följande:
    Om nån vil höra min historia...Jag och min m2b Johan var i norge i somras. En dag skulle vi på vandring till en ganska känd utsiktsplats i stavanger som heter Prekestolen. Googla gärna på det så får ni se något otroligt vacker utsikt! www.google.se/searchDet tog 2 timmar att gå upp rakt upp i 35 gradig värme. Väl däruppe så blev vi helt stumma av den vackra utsikten. Den var verkligen "breath taking". Efter en stund å sa jag tyst; "detta var det vackraste jag sett". Då ställer han sig på knä och säger;"ja det här är vackert, men det finns nåt som är vackrare" och klappar mig på kinden... SEn säger han" Emma, vill du gifta dig med mig?"Jag blev så chockad, lycklig, glad, så istället för att säga ja så säger jag "skämtar du???" och skrattar nervöst! Sen säger jag naturligtvis ja och han tar fram två ringar och en flaska champagne som han med stor möda släpat upp. Där satt jag, 600 möh, drack champagne och lät tåarna rinna av lycka :o)
  • feltsen
    aikidoaasa skrev 2008-08-22 22:33:49 följande:
    Tihihi... kul att se en sådan här tråd igen. Jag startade en för ett tag sedan. Men man blir verkligen alldeless varm av att läsa dessa underbara berättelser.
    ja, alltså just nu i väntan på mitt eget frieri (näääär koooommmeeeer deeeet?! ;D) så frossar jag verkligen i sådana här berättelser, de är så himla fina!
Svar på tråden Er förlovning!