Göteborgsbrudar Del:3
Tack! Vi ska ha en "hotellklocka" en sådan som står på disken med en "pling" på Vilken underbar förklaring!! Du får gärna låna den om du vill. Kan fota den & lägga bilden i galleriet.
Tack! Vi ska ha en "hotellklocka" en sådan som står på disken med en "pling" på Vilken underbar förklaring!! Du får gärna låna den om du vill. Kan fota den & lägga bilden i galleriet.
OOPPS! Blev avbruten i mitt skrivande & såg inte ditt inlägg Schükano
Gud vad roligt!!! GRATTIS!! Men fy för att må så dåligt Hoppas verkligen det går över snart
När är det beräknat att komma ut en liten bebbe då?
Det undrar jag oxå ibland du
Späänade Scükano med en liten bebis!! Marsbarn är bra! (fyller själv då )
Kul att du kan hänga på Ajjse! Då tar jag med den då
Nä nu måste jag gnälla lite Blir så trött! Både i inbjudan & på hemsidan står det vem man ska vända sig till för att tacka ja eller nej till bröllopet... Trots det så är det nu flera kompisar (till H) som smsar OSS Blir så matt... Nu har jag lagt till en flik om osa på hemsidan, hoppas det hjälper!!
Kan ju vara bra att skriva till sig!!
Måndag 1/9
Bartan
Ajjse
Mizty
Tisdag 2/9
Onsdag 3/9
Torsdag 4/9
Fredag 5/9
Riktigt skitväder! Jag har sett det på flera nätbutiker, festingen.se bla. Annars finns det kanske i vanliga väskaffärer.
Kan tänka mig att du är pirrig nu, det är nämligen jag med 2,5 månad kvar
Så nu finns det bilder Tyvärr har jag skitdåligt ljus på kontoret...
I morgon kl:14 skriver jag kontrakt på min lägenhet Nu är det äntligen klart!! Dom två sista buden slutatde på samma summa så jag fick välja en utav dom som skulle få köpa den. Åh vad skönt & jag får mer än vad vi hoppats på så det känns ju extra bra = mer pengar till bröllopet. Hade lite ångest över att våra pengar inte riktigt räcker, men så var det oxå löst.
17.30 Ska jag till ett företag som har jagat mig i månader. Ska bli spännande att se vad dom har att erbjuda
Tack! Så SKÖNT!! Åh då kommer du nog ha go träningsverk i morgon
Tack! Till att börja med ska jag vara ensam, men hör jag något så ska jag absolut hojta till Ja det hade varit superkul!!
Hur mår du nu?