Göteborgsbrudar Del:3
Jo då, nu sitter naglarna på Är jättenöjd! Funderar på att boka sminkning & tärnornas hårstyling hos dom. Fast dom kommer till hotellet då
Ska du sminka dig där oxå?
Jo då, nu sitter naglarna på Är jättenöjd! Funderar på att boka sminkning & tärnornas hårstyling hos dom. Fast dom kommer till hotellet då
Ska du sminka dig där oxå?
Ja du... jag gjorde som man brukar göra. Skrev meddelandet, min mailadress, & fyllde i ditt namn... är nog något mer Och sedan postade jag det. Hoppas det löser sig! Blir superglad när någon skriver hos oss, dock väldigt få ännu så länge...
Jag kan prova igen om du vill?!
Ihhhhh nu är det mindre än en vecka kvar
God morgon brudar!!
Hoppas alla haft en bra helg Vi har varit i lägenheten & tömt. Snart är vi äntligen av med den!! Fick precis reda på att köparen blivit godkänd medlem så nu fick jag handpenningen insatt på mitt konto Vad ska jag handla nu tro
Kramizar
Troll1 - Har aldrig provat sådana tabletter. Jag hoppas att min kommer som den ska för då klarar jag både bröllopet & resan
Det tråkiga med pengarna är att vi ska betala av en massa skulder & skit så det blir inte mycket kvar att unna oss något roligt för Hur mår nerverna idag?
Hej Brudar!!
kräftan - Kul att "se" dig här igen Ja det är inte alltid lätt att få ihop tiden. Man önskar många ggr att dygnet hade fler timmar! Vår tårta görs på Svarta Katten i Kungälv. Det är en kompis till mig som har det & ska göra den, hon är superduktig!!
Troll1 - Nagelmakeover idag Är allt under kontroll nu? Jag håller på att spåna på festprogram för tillfället, vet inte riktigt vad vi ska ha i det...
Är det någon som känner till någon bra DJ här i Gbg? Vår har fått förhinder Pratade med honom både fred & lördag, allt var toppen. Sedan ringer han i söndags morse & är helt plötsligt uppbokad... F*n precis när något äntligen har löst sig!
OOOOHHHHHH nu är det inte lång tid kvar Vi ses!
Är allt under kontroll?? Jag ska studera dig NOGA
Troll1 - ÅHHH vad ni var fina!! Hoppas slöjan höll sig på plats sedan Det hjälpte inte det du sa om nerverna... Nu är jag ännu mer nervös Hoppas ni hade en underbar fest!!
fru Trul - Vet hur det är Piss... Men vi tar nya tag!
Jag kan tyvärr inte heller idag då Håkan hade missat att han har sen vecka & är inte hemma förens 18.30.
Men jag får i alla fall göra något roligt i kväll!! Vi ska på privatlektion i dans idag! Ska bli riktigt roligt
Det var jätteroligt att se er bli herr & fru Ja du gick i alla fall snabbare än N... Det såg ut som han fick hålla tillbaka dig lite Ni var så söta, och N när han ville pussa dig när solisten sjöng!