Göteborgsbrudar Del:3
Jag ska avboka magnetröntgen idag, som jag skulle på i morgon. Får panik bara av att tänka på 60 minuter helt blickstilla i ett rör. De vill ge mig Stesolid, men fy katten!
fru Trul skrev 2008-10-08 09:10:32 följande:
fru Trul skrev 2008-10-08 23:40:15 följande:
Jag får väl hoppas att jag inte blir kissnöig bara...
Ohojj!
Nu är både Ajjse m man och vi på fotografernas hemsida: www.askenbom.se/brollop.htm
Frökenkräfta: Hej, härligt att "se" dig igen, krya på dig!
Mizty: N tyckte det räckte med två priser, max tre. Men SE där hade jag rätt när jag var envis... Det ställde sig folk upp nästan med en gång och hade bingo. Pappa hade tre rader och hade fått för sig att han var tvungen att ha hela brickan full... Han fick godisstruten för att han är så söt, som jag sa.
Tack va snällt! Jag tycker Ajjses bilder är superfina!
Det syns att jag är spänd på bilderna i början. Kom så sent från hår & smink. Mannen hade varit där ett bra tag före mig. De fotade Corvetten, ringen mm medans de väntade på att alla skulle infinna sig...
Oj, vad det är luuugnt i denna tråd.
Mizty: Hur gick det i Ullared? Några fynd?
Jamen då gjorde du ju lite fynd. Har inte varit där på år och dar. N. brukar reta mig för att jag får alltid för mig att åka dit när jag är exvis sjuk med feber. Om han inte släpper iväg mig då så möblerar jag om hemma, eller ngt annat viktigt.