• Oktober08

Åh vad jag längtar!

Jag bara längtar, längtar, läääängtar tills vi gifter oss. :)

Ett tag gick det lite på sparlåga, precis efter den första tiden då man är helt galen i planeringen! Men nu när allt börjar falla på plats och det inte är så mycket kvar så bara väntar jag på dagen! :)
    Jag blir alldeles lycklig inombords när jag tänker på det. Lite mindre än två månader kvar dock. Känns som en evighet. ;)

• Svar på tråden Åh vad jag längtar!
  • avil

längtar med! så jag förstår dig.
    Vi har ett litet bröllop bara med vi två o våra barn! o vigselförättare/präst...
    så litet o enkelt,men ändå-vi blir gifta.O jag ska vara så fin i brudklänningen ...
    Den 15 sep smäller det-då reser vi,o vigs på flygplatsen först,sen har vi vigselcermoni i cypern den 22a!!
    Inga av våra familjer vet nåt.

• gizzan

längtar sååå me. Vi skulle egentligen gifta oss i november på arlanda sen resa till Thailand. Nu har vi ångrat oss, vi gifter oss 26 september. Det blir en enkel cermoni med de närmaste och såklart med våra två barn. Efter det så åker vi till sundbyholmslott på romantisk lyxweekend.
    Thailandsresan blir också av. Så vi har två saker att se framemot.
    Jag är så glad. Vi längtar!! Är så kär.
    ( förra året hade vi den sk. " 7-års krisen", som vi klarade oss igenom ).

• RTBW

Få jag låna tråden o oxå längta.

Vi har efter 6 år tillsammans och snart två årsförlovning
    äntligen bestämt att vi ska gifta oss nästa höst.

Men inte vilket datum!!!!!!
    Jag är så glad att jag äntligen får planera lite mer på allvar,
    men det är ju så långt kvar och vi har alltså inget precist datum.

Gissa om jag är avundsjuk på er brudar.

• matildaochniklas

Mindre än två veckor kvar! Jag blir tårögd bara jag tänker på det! IIiiiiihhhhhhhhhh va jag längtar!!!

gizzan skrev 2008-08-23 08:16:24 följande:
    längtar sååå me. Vi skulle egentligen gifta oss i november på arlanda sen resa till Thailand. Nu har vi ångrat oss, vi gifter oss 26 september. Det blir en enkel cermoni med de närmaste och såklart med våra två barn. Efter det så åker vi till sundbyholmslott på romantisk lyxweekend.Thailandsresan blir också av. Så vi har två saker att se framemot.Jag är så glad. Vi längtar!! Är så kär.( förra året hade vi den sk. " 7-års krisen", som vi klarade oss igenom ).
    Va mysigt med sundbyholmsslott, det är ju kanonfint!
  • matildaochniklas

Mindre än två veckor kvar! Jag blir tårögd bara jag tänker på det! IIiiiiihhhhhhhhhh va jag längtar!!!

gizzan skrev 2008-08-23 08:16:24 följande:
    längtar sååå me. Vi skulle egentligen gifta oss i november på arlanda sen resa till Thailand. Nu har vi ångrat oss, vi gifter oss 26 september. Det blir en enkel cermoni med de närmaste och såklart med våra två barn. Efter det så åker vi till sundbyholmslott på romantisk lyxweekend.Thailandsresan blir också av. Så vi har två saker att se framemot.Jag är så glad. Vi längtar!! Är så kär.( förra året hade vi den sk. " 7-års krisen", som vi klarade oss igenom ).
    Va mysigt med sundbyholmsslott, det är ju kanonfint!
  • harthurs

Mindre an tre manader kvar nu... iiiiiiiiiiiiiiiiihh... och jar ar mer kanslosam an jag nansin varit!! Grater till minsta lilla... ojoj, hur ska det ga?!?

KRAM till er alla!!!

• matildaochniklas

Det blir bara värre och värre jag lovar

harthurs skrev 2008-08-24 01:09:20 följande:
    Mindre an tre manader kvar nu... iiiiiiiiiiiiiiiiihh... och jar ar mer kanslosam an jag nansin varit!! Grater till minsta lilla... ojoj, hur ska det ga?!? KRAM till er alla!!!
  • Sommarbrud 08

Visst är det härligt att få planera bröllop. Att få gifta sig med den man älskar är helt fantastiskt! Lycka till alla ni brudar som har detta underbara framför er.

• Kärlek ger näring åt själen

Vi har mindre än 1½ månad kvar och jag börjar bli både nervös och få panik *skrattar* Men samtidigt så längtar jag något så enormt mycket för att äntligen få uppleva denna speciella dag

• Oktober08

Hahaha, då är jag inte den enda som har blivit blödig och blir tårögd så fort jag tänker på bröllopet! :)

Var på bröllop för smart 2 veckor sen då en av mina bästa vänninor gifte sig. Herregud, jag fick anstränga mig för att inte börja storgråta i kyrkan. Efteråt när vi skulle gratulera brudparet så gick det dock inte längre. ;)

Jag klarar knappt av att lyssna på musik som vi ska ha på festen efteråt! Jag vet inte hur själva dagen ska gå då, jag kommer väl böla mest hela tiden. ;)

Vi ska också bara ha litet, 19 personer med oss inräknat. Bara den närmsta familjen, men med allt vad ett bröllop innebär med brudklänning och allt. Det ska bli så underbart!

Svar på tråden Åh vad jag längtar!