Inlägg från: Oktober08 |Visa alla inlägg
  • Oktober08

Åh vad jag längtar!

Jag bara längtar, längtar, läääängtar tills vi gifter oss. :)

Ett tag gick det lite på sparlåga, precis efter den första tiden då man är helt galen i planeringen! Men nu när allt börjar falla på plats och det inte är så mycket kvar så bara väntar jag på dagen! :)
    Jag blir alldeles lycklig inombords när jag tänker på det. Lite mindre än två månader kvar dock. Känns som en evighet. ;)

• Svar på tråden Åh vad jag längtar!
  • Oktober08

Hahaha, då är jag inte den enda som har blivit blödig och blir tårögd så fort jag tänker på bröllopet! :)

Var på bröllop för smart 2 veckor sen då en av mina bästa vänninor gifte sig. Herregud, jag fick anstränga mig för att inte börja storgråta i kyrkan. Efteråt när vi skulle gratulera brudparet så gick det dock inte längre. ;)

Jag klarar knappt av att lyssna på musik som vi ska ha på festen efteråt! Jag vet inte hur själva dagen ska gå då, jag kommer väl böla mest hela tiden. ;)

Vi ska också bara ha litet, 19 personer med oss inräknat. Bara den närmsta familjen, men med allt vad ett bröllop innebär med brudklänning och allt. Det ska bli så underbart!

Svar på tråden Åh vad jag längtar!