• thn0808

Någon som åkt på Royal carabbian kryssning??

Funderar på att åka till västindien på en kryssning, gärna kombinerat med en vecka på något resort och några dagar i USA. Tips någon?? =)

• Svar på tråden Någon som åkt på Royal carabbian kryssning??
  • thn0808

puffar.... någon mer med erfarenhet eller som har/ska boka???

• 21 juli

I Puerto Rico så gick vi omkring i staden och kollade. Vi var till ett gammal fort bland annat. St.Marteen så snorklade vi, heeelt underbart =) Sen åkte vi in i staden och kollad elite där också.. väldigt mysigt. Man kan gå på "systemet" och köpa rom, men innan man köper så har man möljighet att provdricka hur mycket man vill... gratis =) Sen på Haiti så finns det ju lite olika aktiviteter.. vattenskoter bland annat... väldig fint och mysig där.. på Haiti så tar dom med mat från båten och serverar där... så man slipper gå ombord å äta.

• Therese 83

Åh, det låter läckert mad allt du berättar. Längtar hur mycket som helst. Har du fler bilder från resan som du kan dela med dig?

• 21 juli

Jag lägger upp fler bilder i morrn! Delar gärna med mig =)

• sotj

Jag är lite rädd att man ska få tråkigt på båten... Finns det massor att göra...?

Vad är det för folk som åker? Man vill ju inte känna sig ensam bland massa pensionärer, haha...

• thn0808

Therese 83 - när ska ni åka?? Vad får ni betala?? Ska ni kombinera med någon mer vistelse i USA? Vilka bokar ni genom? Tusen frågor!! =)

• jessielundh

Vi har en vän som har åkt 3 av deras olika kryssnigar.
    Han är jätte nöjd med dessa , väldigt lyxiga .. gå in på deras hemsida och läs dom har bra information .
    Vi har bokat en som går från sthlm och avslutas i köpenhamn.
    Underbara båtar .. Vär kompis har dessutom ett handikapp men det går som tåget , inga problem med service.
    Therese83, gå in på royalc ´s hemsida .. där bokar du båt .
    Sen kan du ju kolla på pricerunner med flyg .
    Det är inte särskilt dyrt , det som dra iväg är flyget ..Lycka till
    Kram kram

• 21 juli

Ni kommer absolut inte få tråkigt på båten.. som jessielundh skrev.. gå in på hemsidan. Det sår massor med bra saker!

• skille

Jeg lover dere det kommer ikke å bli tråkig! har vært på fler slike turer, og har ikke kjedet meg ett sekund!

• Långö2008

Vi funderar också på att åka i januari med våran 3,5 åring

Vad får ni betala??

• Therese 83

Jag kommer att få resan, så pengarna är inga problem :)

• Therese 83

Kommer först att åka till Miami, där vi kommer att stnna 2 nätter innan vi går på båten

• 21 juli

nu finns det lite fler bilder i mitt galleri! Ta gärna en titt!

• ellen78

Vi åker den 8 februari 2008. Ska åka södra karibean och hoppar på båten i Puerto Rico. Längtar!!

• Långö2008

Vi har bokat nu . Åker från GBG den 22 jan och är 2 nätter i Miami. Kryssning i 7 dagar med stopp på bla Haiti och Jamaica. Sen 2 nätter till i Miami. Allt detta till ett pris för 2 vuxna och 1 barn: 45 000.

• sotj

LÅngö2008: Va kul! Hur bokade ni? Genom kryssningsbolaget eller resebyrå eller på annat sätt...?
    Vilket bolag åker ni med?

Svar på tråden Någon som åkt på Royal carabbian kryssning??