Nu blir jag arg!
Är det dumt att få 'DET' beviset på att han verkligen älskar en... isåfall måste jag vara en riktig idiot.
Det börjar nästan låta som att det är fel att nu för tiden låta mannen vara den som friar. Sorry tjejer: blev ni friade till så är ni visst fast i ett förhållande med en riktig mansgris. Han tänker förmodlingen ge er en fotboja fastsatt vid spisen till er nästa årsdag/bröllopsdag, så att du ska veta din plats...
I vårt fall är det oftast jag som sett till att vi tagit det nästa steget i vårt förhållande... nu vill jag för en gångs skull att det ska vara HAN som tar det steget. Frågar jag kommer jag inte att vara nöjd varken med mig själv eller med honom. Frågan om han verkligen älskar mig så mycket eller inte kommer alltid att finnas där om jag skulle var den som frågar.
Jag har all förståelse för alla de brudar som var den som friade, det är absolut inget fel med det, men det är inget som varken han eller jag vill. Varför ska det vara någonting så hemskt att vilja ha det lite traditionellt...
Fast... med tanke på hur det finns vissa bridezillas över hela världen som inte låter ens blivande maken bestämma sin klädsel för att han inte har någon smak... varför ska han då få vara den som friar... Nej, mer diktatur-feminism har väl aldrig skadat.