• Ickaflicka

kul tryck på t-shirt?

Tänkte trycka upp t-shirtar med något fyndigt tryck som vi kan ha dagen efter på brunchen, men jag har insett att jag kanske inte är så fyndig! Har någon ett roligt förslag på vad jag kan trycka mer än "Just married"? Kan vara kul om de blir fyndiga och snygga, så vi kan ha dem mer än en dag, typ på bröllopsresan och sånt... tänkte beställa dem härifrån; www.spreadshirt.net/se/SE/Designer-t-shirt/Designer-59/

Alla förslag är välkomna! Fynda loss!

• Svar på tråden kul tryck på t-shirt?
  • Eileme

"This one is taken"

"Beautiful, smart, charming and NEWLYWED!(alt. MARRIED)"

Kanske inte så roliga....återkommer om jag kommer på några bättre

• Ickaflicka

tack, det var en bra början! Några fler förslag?

• Mi och Nez

Herr och fru (efternamn) Känns personligt vilket jag tycker är lite roligare. Står det bara "nygift" så skulle ni kunna ha köpt de i nån affär men med namnet syns det att ni har tryckt upp dem själva...

• Ickaflicka

Jo, jag tänkte också på det, men vi kommer inte att ansöka om vårt nya namn förrän efter bröllopsresan - och vi vet ju inte om vi får det! Fler förslag?

• Ickaflicka

Hmmm: puff!

Finns det en liknande rolig benämning av mannen som "frugan"? Jag kommer inte på något?

Jag funderar på att trycka "frugan" på framsidan, och på baksidan: Vi gjorde det! Nygifta 2008-09-06

Vad tycks?

• Sebastiána

Varför inte bara "Herr" och "Fru"? Det är ju det ni är då

• Sebastiána

...eller "Här bredvid står min äkta hälft". Fast det blir ju konstigt om ni står bredvid någon annan

Svar på tråden kul tryck på t-shirt?