Vad önskar ni er?
Vi sitter här och försöker komma på saker som vi kan önska oss. Vi har kommit på några saker, men jag tänkte höra lite vad ni önskar er? Vi behöver lite tips...
Vi sitter här och försöker komma på saker som vi kan önska oss. Vi har kommit på några saker, men jag tänkte höra lite vad ni önskar er? Vi behöver lite tips...
snygga påslakan
strykjärn
soda stream
pengar
dammsugare
upplevelser
bröllopsnatten
glas/porslins-serier
presentkort på butik/resebyrå osv
Tack! Nån mer som har tips?
Vi har lista på cervera.
Och vi önskar oss upplevelser i övrigt.
Och utflykter på vår kryssning.
Bästa grejen som vi kommer på är att önska oss presentkort hos fotografen som ska fota oss innan bröllopet. Vi vill göra en förstoring efteråt och det är tyvärr inte billigt, så det önskar vi oss av våra gäster.
vi sa att OM man ville ge en present så önskade vi oss presentkort till vår bröllopsresa.
* möjlighet att få köpa tomtmark (av en familj som har mkt skog och vi vill kunna köpa mark till en liten sommarstuga) till ett skäligt pris
* en bakmaskin
* ett fotoalbum, gärna med lite foton av vår historia i
* upplevelser
* vad som helst som våra gäster vill ge oss
* lite allt möjligt till hus och hem (fruktträd, blommor, badtunna)
* presentkorgar (en liten last jag har)
Vi önskade oss presentkort i möbelaffär (eftersom vi bygger hus, och kommer behöva en del mer möbler) samt så hade vi en lista på Cervera. Från den listan blev det mycket glas, tallrikar och bestick enligt vad vi ville ha. Vår servis börjar bli ganska kantstött, och vi ville ha en ny så det var perfekt att önska sig det. Vi ska dessutom ha ett porslin, inget "finporslin" att plocka fram vid finare middagar (som aldrig räcker till alla ändå, utan man får ändå ta av "vardagstallrikarna".
Sedan fick vi en hel del som inte var från önskelistan också, tyckte om de sakerna med!
upplevelser
Vi hade önskelista på cervera och därifrån fick vi ganska mycket. Sen önskade vi oss presentkort och det fick vi på IKEA och Hemtex. Utöver det fick vi pengar, presentkort på massage och en portfölj med bestick.
Bara bra grejer och sånt vi ville ha
Jag skulle önska mig
- Glas med många av samma sort ex. 12 st av varje vitvin, rödvin osv.
- Riktigt fina bestick
- Presentkort på en favoritbutik
- Härliga frottéhanddukar ex. Lexington
- Varsin riktigt tjock och mysig badrock av ex. Pellevävare
- En vacker vas i kristall
- En espressomaskin
- Skålar
- En Tivoli Audio
Och så skulle jag önska mig de här nya glasen från Orrefors med den vita droppen:
husmusen.blogg.se/2008/august/nyhet-fran-orrefors-intermezzo-i-vitt.html
vi önskar oss:
presentkort på ikea
pengar till resa
utelampor
handdukar
och så lite skämtsamt,byggmaterial till huset med tillhörande arbetstimmar.
Vi önskar pengar för att vi ska köpa nya sängar.
vi önskar oss ingenting och har sagt att om de vill ge oss något så ser vi hellre att de sätter in pengar till Stockholms katthem.
vi önskar oss:
vinkylskåp (bidrag till det)
bestick
blender
upplevelser
presentkort på olika affärer, typ Bauhaus...