Xtravaganza, här kommer jag!!
Jag tror inte att det göra något om man tar en påse till. Utan att det faktiskt är deras sätt och deras princip att man ska äta (endast!!) 3 påsar. För tusan, man får ju inte ens äta en sockerfri halstablett för dem om man frågar.
Man går säkert ner maximalt om man håller stenhårt på 3 påsar (totalt) 500 kalorier. MEN normalt äter man ju omkring 2000-3000 kalorier om dagen så då tror inte jag att 160 kalorier till kan påverka ens viktnedgång väsentligt...?
Rekomenderar att köpa ketos-stickor på apoteket så kan man enkelt se vad ens kropp klarar utan att gå ut ketosfasen.
Även om jag inte tänker erkänna det för XV-tjejerna så har jag ätit salladsblad, gurka och citron. Haha, har aldrig smakat så gott förut!
Emma, givetvis ses vi imorgon! Ser fram emot mötet väldigt, prata, fråga och få en massa goda råd och pepp. (och givetvis att få väga sig!)
Måste bara säga att min chokladmousse inte blev så bra nu till kalaset. Tog inte mer än 1,5 dl vatten men den stelnade ju aldrig. Blev dock tjock men inte mousse... Nej, det var överreklamerat.
Okej, nu börjar en ny vecka imorgon så vi kämpar på!