Izzy: Klart att man är lite rädd för att misslyckas men samtidigt så måste man ju intala sig själv att det är bara man själv som kan göra så att man misslyckas, dvs äta fel. Inte tusan vill vi ju sabba för oss själva!! Sedan finns ju alla vi här på BT för stöd, råd och massor av peppning!
Något jag tycker var bra med XV är coacherna och hur de talar om aktiva val när man väljer att tillfälligt bryta sin kur och äta något. Det är inte att fuska/ge upp, utan ett val som man gör.
Jag har ju ätit lite då och då får jag erkänna. Men på 5 veckor har jag ändå gått ner nästan 10 kg. Inte så att jag ätit godis eller hela maträtter men vid ett par tillfällen har jag valt att äta ett knäck med tex minikeso, skinka och sallad. För att jag har behövt det. Velat tugga och njuta en kväll. Jättebra om man kan låta bli helt såklart men för mig har även detta fungerat. Sedan fortsätter jag bara med shakerna igen.
Tack för helg-tipsen EmmaK. Ska nog försöka sova länge imorgon i alla fall. Sedan lite träning och ut i, det förhoppningsvis, fina vädret. Var precis inne på gymmet också och bokade in en tid för styrketränings-instruktör på söndag em. Har tidigare simmat, promenerat och gått på enstaka pass men känner att det nog skulle vara lämpligt att komplettera med lite styrka för att forma kroppen lite mer såsom jag vill...
Ha en superbra helg, så hörs vi!