Jag fick ett missfall
Jag fick ett missfall i måndags, skulle ha gått in i V.13 igår.
Det känns så hemskt.
Jag åkte in på akuten med smärtor, Jag kan inte få ur huvet när doktorn säger under tiden när han undersöker mig, "Jag är så himla ledsen men det ser inte bra ut, det är ett missfall på gång, jag kan tyvärr inget göra, är hemskt ledsen."
Hans röst snurrar runt i mitt huvud hela tiden, jag skrek till när han sa det, det gör så ont i mitt hjärta.
Jag och min man såg jättemycket framemot detta, vi har försökt i 2år och äntligen lyckades vi, men bebisen ville inte.
Jag fick komma hem från sjukhuset igår, när jag ringde min man från sjukhuset (han jobbar på en annan ort) han grät nått så fruktansvärt mycket, och satte sig i bilen för att komma till mig, tillsammans grät vi i sjukhusrummet. Allt vi såg framemot, nya lägenheten, nya bilen, vårat nya liv är bara borta, Hösten känns nu bara mörk.
Jag har bara gråtit hela tiden, vill inte göra något, vill bara ligga hemma och sova.
Tanken på att ringa till barnmorskan, ultraljudstider osv för att avboka allt känns helt fruktansvärt, ringa till alla man känner som vet om att vi skulle ha barn, Ush jag vet inte hur jag ska klara av det.
Behövde bara skriva av mig, är så himla ledsen för allting.
Hur går man vidare?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-29 08:38
Tack så hemskt mycket för era värmande ord, Jag tar in allt ni skriver,Tack snälla!
Idag ska vi på samtal så vi hoppas att vi kan få lite hjälp på traven.