September 2009
Har du kunnat boka kyrka redan nu? Vi har bestämt september men bokningen öppnar inte förrän oktober nu i år... Shit. Blir så nojjig att inte få då jag vill!
Har du kunnat boka kyrka redan nu? Vi har bestämt september men bokningen öppnar inte förrän oktober nu i år... Shit. Blir så nojjig att inte få då jag vill!
Nä, brukar tänka så
Låter romantiskt med slottet förresten! Visst är det skönt att ha ett helt år på sig att planera etc?
Ingen annan september 2009?
ÅH vad kul att vi är fler som börjat ett år innan !
Skönt att höra att ni som gifter er nu planerat ett år och att ni är nöjda med att inte ha stressat ihjäl er på slutet!
Lycka till! Berätta gärna hur det gick på er stora dag!!!
Vi ska ha rött, gult och guld samt vitt. Ska försöka plocka in så mycket natur som möjligt i dukningen. Blir troligtvis härliga höstlöv.
Jag tolkar färgtema som någonting som kommer igen på trycksaker, i brudbukett, på bordsdekoration etc. Jag tycker det skulle se oroligt ut att inte ha ett genomtänkt tema. Typ att ha röda rosor i brudbuketten och dekorera borden med rosa nejlikor och ha gula inbjudningskort... Då är det bättre om det röda i rosorna kommer igen på bordet. Att använda säsongens blommor är också självklart tycker jag, det ger harmoni. Att komma med pioner i september ser liksom....ogenomtänkt ut. Så resonerar jag när jag tänker "färgtema". Och sedan behöver färgtema i september INTE vara samma sak som höstfärger (även fast jag valt det). Men blommor ska man nog välja mycket utifrån säsong.
ÅH jag blir så OROLIG att inte få 090919... Har inte kunnat boka ännu. De öppnar den 1/10 och då ska kyrka och lokal finnas tillgänglig. Är 090919 lika hot som 080808 var??
Men å andra sidan, det finns ju värre problem än så här i världen