Inlägg från: gosbruden |Visa alla inlägg
  • gosbruden

September 2009

Nu så har jag fixat det.. så nu kan du kika in om du vill! :)

• gosbruden

Nu så har jag fixat det.. så nu kan du kika in om du vill! :)

• gosbruden

Ja, tänkte skriva tack men jag har ju inte gjort det själv hittade bilden å internet
    Jag gillade layouten och pappret i galleriet liknar det gråa jaghar köpt på panduro, men det snirkliga är mindre på det vi har. Ska bli kul att göra dem sen. En vän till mig ska också gifta sig så vi ska sitta och pyssla tillsammans, kommer bli så skojigt!

• gosbruden

Jag känner att jag också haft en paus eller vad man ska säga med planeing, måste ta en tripp och köpa de sista sakerna till trycksakerna. Så att jag kan sätta igång med det snart. Hur går det för alla??

• gosbruden
    september2009bröllop skrev 2008-11-06 14:24:19 följande:
    ja du hur går de... jag va väldigt snabb med att fixa allt som ska göras.. lokal och kyrka, göra kort....hur har jag gjort så många kort så jag vet inte vilket jag ska göra.. har även gjort ett föslag till servettring/placeringskort..vi ska kolla på andra lokaler där man får ta med alkohol och vi ska kolla på några andra kyrkor.. så mycket fick man för att man va snabb
    Vad fin din servettring/placeringskort var.. vad duktig du är på att pyssla.
    hoppas det går bra i fortsättningen och ni hittar något som passar er :) Själv så är jag glad för vi har hittat en jätte mysig lokal där vi ska ha festen :)
  • gosbruden
    september2009bröllop skrev 2008-11-06 14:34:28 följande:
    åhh vad skönt att känna att lokalen e helt perfekt.. tycker lokalen vi redan har bokat är bra eller ganska perfekt men om vi kan hitta en som känns lika bra där vi kan ta med alkohol så e de bättre...tack så mycket.. problemet är att jag har så mycket idéer så jag snörar in mig
    Ja, det där känner jag igen. Har varit sjuk idag och hemma från jobbet så jag har setat och pysslat med festprogrammet för jag hade så tråkigt och vile pyssla med något iaf... Det finns hur många layouter och bilder som helst man kan snvända sig av. Blir helt snurrig i hjärnan!
  • gosbruden

Vi ska också vika A4 papper, vi gör häften själva. Först tänkte vi ha grått omslag med lila band runt för att matcha inbjudningarna. men idag när jag satt och påtade lite så ändras kanske det, får se om vi tar en bild som framsida istället. Men orginal planen för alla trycksaker var att de skulle matcha varandra. blir nog så till slut också..

Det vi ska ha med i festprogramet är
    -menyn
    -lite om mig och min blivande
    -Presentation av gästerna
    -några roliga citat kanske( mina båda systrar hade barns tankar om kärlek så det vill inte jag också ha, ska försöka hitta på nåogt roligt)
    -ordningsregler (lite roliga saker som t.ex.? Kontrollera att era bordsgrannar ej nyttjar rusdrycker så att de blir suddiga i ansiktet.)

lite sånt. det
    är ju massor kvar att göra. men har kommit igång iaf

• gosbruden

ja, kan tänka mig att det blir jobbigare att få ihop det. jag brukar alltid säga "det blir nog bra" men då brukar jag få lite skäll av min kompis. Det blir bra ska man säga och tänka. Det försöker jag alltid tänka när jag känner lite ångest inför något..

• gosbruden
    september2009bröllop skrev 2008-11-06 15:37:46 följande:
    hehe de löser sig alltid fast mer eller mindre bra
    det ska jag säga nästa gång..
  • gosbruden

Jag är extra glad för jag har av en slump hitat på en bekant som är florist som ska göra min bukett, känns bra för min budget. Vet inte riktigt hur den ska se ut bara, men det löser sig.
    men jag har ju spanat lite på internet och jag tror jag vet vad jag vill ha.

den största frågan just nu för mig är fotograf, känner mig lite stressad över att hitta någon, även om det är tid kvar! det blir bra alltihop.

Svar på tråden September 2009