• Igia

September 2009

Vad roligt!
    Har du ngr bilder?

september2009bröllop skrev 2008-10-20 19:40:29 följande:
    Idag kom min klänning och den va helt perfekt.. är så lycklig
  • Igia

Vilken fin! Imponerad över att du har den klar hemma redan. Själv har jag inte ens varit iväg och provat ngr klänningar än. Har skissat på hur en ska se ut bara.

• Igia

Coolt att du hittade den! Man kanske skulle titta lite mer där hihi

• Igia

Vi tar serveringspersonal som cateringen rekomenderar. Skulle inte bli så dyrt då vi har budgeterat för att hyra porslin för att slippa diska, men det kostar lika att betala serveringspersonal som diskar så då var det ju klart

• Igia

Jag gillar nummer 1 av korten. Peel-off klistermärken, var hittar du de överhuvudtaget?

september2009bröllop skrev 2008-10-25 11:40:13 följande:
    hon ringde upp mig och sjöng den i telefonen. 8dem bor ganska långt bort) och det brände verkligen i ögonen och fick koncentrera mig för att inte köra av vägen.. idag ska jag nog gör en servettring.. tror jag har bestämt mig för layout nummer fyra (för er som kollat galleriet mitt) men vet inte om jag kan få tag i öljetterna jag använt på etiketterna.. (jag köpte dem för ca 1,5 åt sen på panduro och har inte kvar art.numret och kan inte hitta dem på deras hemsida )har inte fått någon respons av vad ni tycker om kort förslagen så snälla ta er en titt och säg vad ni tycker..
  • Igia

På torsdag åker vi till sundsvall för att träffa fotograf och catering. Ska titta lite på kyrkor och grejer med tänkte vi. Ska bli så roligt!

• Igia

Ja, jag har lite tur för min frisör är även min kompis som har fixat mitt hår i 10år nu så det känns skönt tycker jag.

En liten annan fråga. Är det någon som vet vad det kan kosta att "ta med" sig en präst? Betalar man till prästen el till kyrkan?

gosbruden skrev 2008-10-28 22:37:40 följande:
    Vad roligt för dig att det blev som du ville MyochErlend:)Vi ska gifta oss i kyrka. Vi har bokat vår underbara präst som vi haft under konfirmandtiden. Och sen har vi även hittat en lokal. Plus att jag har hittat på en bekant som är florist. det känns riktigt skönt för det känns som budgeten sticker iväg hela tiden..Någon annan som känner lika?
  • Igia

Tack!

gosbruden skrev 2008-10-29 16:50:35 följande:
    Om du kollar i tråden Vigsel och seder så finns där en tråd som heter fråga prästen.. där kan du kika vad det står. Vet inte riktigt hur det går till det är..hoppas att det kan vara till någon hjälp iaf! :)
  • Igia

Nr2 el nr4, de gillar jag. Liksom lite mer orginella.
    Var har du köpt eller hur har du gjort det där INBJUDAN trycket?

september2009bröllop skrev 2008-10-29 20:17:22 följande:
    Åhhh sån beslutsångest!! har nu producerat ytterligare 3 prov inbjudningskort och känner mig helt vilsen.. vet inte alls längre vad man ska välja.. om ni känner att ge råd finns bilderna uppladdade i galleriet
  • Igia

ordningen i galleriet tror de hette 3 och 4. De med snöre runt liksom...
    Var har du köpt de?

Svar på tråden September 2009