Uppsalabrudar 2009
Hej!
Är från uppsala och ska gifta mig 2009. Men vi överger uppsala för sundsvall.
Vi har "bara" bokat lokal och pratat med värdpar och tärnor än...
Hej!
Är från uppsala och ska gifta mig 2009. Men vi överger uppsala för sundsvall.
Hej!
Såg idag att det verkar vara utförsäljning på atelje chamnpange nu. Har du kollat det?
Vi slår oxå till i september 2009
Tycker det är så konstigt det där att man inte ska få boka...
Ringde en kyrka och de sa de inte tog emot ngr bokningar förräns i början på december när de fått nya almanackor... Konstigt då det går att köpa för 2009 nu. Dessutom hade kyrkan bara öppet från maj till september och hon visste inte om de skulle ha öppet hela september el om de skulle stänga i mitten av sept. Vi gifter oss rätt sent i september så vi får se vad det blir. Förmodligen en annan kyrka
F A M E skrev 2008-10-01 23:07:31 följande:
Du kan ju ha vita dukar, räda blommor och ljus, silverbestick och silvergrå servetter, vita tallrikar, svarta tallrikar skulle vara coolt oxå men det blir nog lite mkt olika färger.
Vi ska ha vanlig E-dukning.
F A M E skrev 2008-10-05 21:22:47 följande:
Vart var du? Vet en tjej som har en egen butik i Luthagen och hon är i af i mina ögon en väldigt snäll och trevlig tjej. Hon gjorde min kompis brudbukett och den var jättefin.
Du behöver ju inte ha svarta tallrikar. Om man klarar sig utan porslin så finns det svarta plasttallrikar från duni tror jag det var. De är fina för att vara engångs.
Tycker nog som dig där att det är finare med bara en el två blommor i en vas. Finns det vit gerbera? De är ju fina att ha ensamma.
Det var blockljus jag tänkte på men dumt nog inte skrev... Vi kommer ha blockljus på fat.
www.bernzonsblommor.se
F A M E skrev 2008-10-06 12:25:41 följande:
Tack!
Ska åka dit och titta!
Äntligen är det min tur skrev 2008-10-09 14:16:36 följande:
Vad skönt. Jag har oxå min frisör bokad. Har gått till henne i 10 år nu så hon kan mitt hår och jag får som jag vill