Uppsalabrudar 2009
Jag ska gifta mig nästa vinter, 2009 :)
Jag ska gifta mig nästa vinter, 2009 :)
Kanske är lite efter här, men kan säga att Görans kök i Kristallen är grymt fint! Där ska vi vara , vi gifter oss den 16/12-09.. Jättefin miljö, och mycket utrymme..Bra priser på buffe/menyer också. Ett jättebra tips! :) Är jag den enda "unga" här? ^^
Självklart har du rätt, man är inte äldre än man känner sig. Åldern är bara en siffra, dock nyfiken för det =)
Vet någon vad det kostar att gå in på bröllopsmässan?
Eller ja, den på söndag =) slottsmässan
Maja21: Vi var där och tittade för drygt 1 månad sen, och jag tyckte han betedde sig ganska fräckt mot oss iaf . Samma kille stod vid dukningen idag på mässan. Han ville ha flera tusen extra om vi ville dansa och stanna efter kl 23 på kvällen, men borde karln inte förstå att man ska dansa!? 4000 kr extra ville han ha om vi ville dansa, annars fick vi bara ha en lugn middag i salen enligt honom.
Ja vi kontakde honom för ett prisförslag för en middag och typ fest, men inget vilt. Då sa han 8000 kr..När vi sedan var där fick vi veta "vi borde förstått att det inte fick vara någon dans då, för då ville han ha mer betalt" Ville vi ha dans (vilket är ganska självklart) och om vi ville stanna efter 23 på kvällen, skulle vi betala hela 12 000 kr! Ganska stor skillnad tycker jag..
Så dubbelkolla med honom och ta upp allt, för han verkar inte särskilt ärlig! Men annars är ju salen grymt fin att vara i =)
Ett annat tips är att kolla görans kök i kristallen, vi ska vara där. Jättefint, bild finns i mitt galleri.
Greta 1980: Vi pratade inte med honom på mässan , utan det var långt innan den (september tror jag) Så för vår del var det knappast för att han var stressad pga mässan.
Men roligt att han var positiv mot er, för oss dolde han iaf kostnader fastän jag pratat med hnom klart och tydligt på telefonen.
Men hoppas det blir bra för er iaf! ^^