• Sobeit

Uppsalabrudar 2009

Nu har jag bokat bröllopsnatten!!! *jippie* Vi kommer att tillbringa den på First Hotel Park Astoria i Enköping. Det känns hur underbart som helst!!!!!

• Sobeit

Idag är jag bar aså lycklig!

För det första har jag gått ner 3,9 kg på 2 veckor.

Sedan han jag och min m2b bytt både fetlokal och kyrka för vår vigsel. Vi har valt att ha vigseln och bröllopsfesten i Hagby som jag har en stark anknytning till. Och idag har jag dels kunnat boka vigseln i Hagby kyrka och sedan även fått klartecken för att hyra Hagby bygdegård. Dagen kan verkligen inte bli bättre!!!!

• Sobeit

Jag går på Sahlgrenska dietschemat. Samma som Greta 1980 och Igia börjat på idag.

Tack förresten!!

brud2009 skrev 2008-10-20 16:24:47 följande:
    Ett jättegrattis till dig också Hur har du gjort för att gå ner så mkt på bara 2 veckor?
  • Sobeit

Tack!

Jo, det är förtfarande samma datum. Såg förresten att du knallar med stavarna så jag får väl fixa mig ett par så jag kan hänga på dig.

Greta 1980 skrev 2008-10-20 16:34:15 följande:

Härligt! Vilken karaktär!Blir det fortfarande samma datum? Är så glad för din skull!Kram på dig
  • Sobeit

*fnissar*
    Min förkylning bröt ut under måndagen v. 2 på dieten. Det var inte lindrigt. *blä*

Jag känner att jag måste ta tag i inbjudningskorten nu. Det blir en del att plita ihop, om man säger så.

Hang in there!!

Igia skrev 2008-10-21 00:12:00 följande:
    Idag har jag ätit 1kg bananer och tror att det rensar kroppen bra för jag sitter på jobbet och håller på att bli tokförkyld känner jag Vad roligt att ni hittar era lokaler och att det känns bra! Sitter och funderar lite på vad man ska göra härnäst...KyrkaLokalFotografCateringKlänningskissInbjudningskorts funderandeVad borde man börja fundera på?
  • Sobeit

*fnissar*

Man får se allt spring till toaletten som extra motion.

Greta 1980 skrev 2008-10-21 10:47:23 följande:

Igia - kanske musiken? Det kan vara lite lurigt om man är mån om vad man får.Jag ska kolla catering firmor, det är denna veckas projekt.Har nu äntligen klart med lokal, kyrka och fotograf. Så sakteliga börjar det arta sig! Förkylning? Ja, jag känner att jag börjar frysa lite om fingrarna annars inget utslag ännu. Förrutom att man kissar var tredje sekund pga allt vatten man dricker.Men ska man bli fin....Ha det bra alla brudar!
  • Sobeit

Jag hittade imorse en intressant sak i Eniros telefonkatalog över Uppsala. De har en egen bröllops-sektion! Det kanske ni redan vet, men det var då nytt för mig iallafall. Kanonbra!!!!

• Sobeit

Greta 1980 och Igia:

Jag kan lova att morgondagens mat kommer att smaka helt underbart. Bland det bästa ni ätit. Jag ser oxå fram enot morgondagen. *längtar till ägg*

• Sobeit

cake73:
    Det där låter intressant. Jag skulle gärn vilja veta vilka priser du har. Har du ngn hemsida eller så?

• Sobeit

monkay:

Way to go girl! Strongt av dig att våga gå dit och jag blir så glad när jag läser hur bra dte gick. Håller tummarna för dig!! *kram*

Svar på tråden Uppsalabrudar 2009