Uppsalabrudar 2009
Nu har jag bokat bröllopsnatten!!! *jippie* Vi kommer att tillbringa den på First Hotel Park Astoria i Enköping. Det känns hur underbart som helst!!!!!
Nu har jag bokat bröllopsnatten!!! *jippie* Vi kommer att tillbringa den på First Hotel Park Astoria i Enköping. Det känns hur underbart som helst!!!!!
Idag är jag bar aså lycklig!
För det första har jag gått ner 3,9 kg på 2 veckor.
Sedan han jag och min m2b bytt både fetlokal och kyrka för vår vigsel. Vi har valt att ha vigseln och bröllopsfesten i Hagby som jag har en stark anknytning till. Och idag har jag dels kunnat boka vigseln i Hagby kyrka och sedan även fått klartecken för att hyra Hagby bygdegård. Dagen kan verkligen inte bli bättre!!!!
Jag går på Sahlgrenska dietschemat. Samma som Greta 1980 och Igia börjat på idag.
Tack förresten!!
Tack!
Jo, det är förtfarande samma datum. Såg förresten att du knallar med stavarna så jag får väl fixa mig ett par så jag kan hänga på dig.
Greta 1980 skrev 2008-10-20 16:34:15 följande:
*fnissar*
Min förkylning bröt ut under måndagen v. 2 på dieten. Det var inte lindrigt. *blä*
Jag känner att jag måste ta tag i inbjudningskorten nu. Det blir en del att plita ihop, om man säger så.
Hang in there!!
*fnissar*
Man får se allt spring till toaletten som extra motion.
Greta 1980 skrev 2008-10-21 10:47:23 följande:
Jag hittade imorse en intressant sak i Eniros telefonkatalog över Uppsala. De har en egen bröllops-sektion! Det kanske ni redan vet, men det var då nytt för mig iallafall. Kanonbra!!!!
Greta 1980 och Igia:
Jag kan lova att morgondagens mat kommer att smaka helt underbart. Bland det bästa ni ätit. Jag ser oxå fram enot morgondagen. *längtar till ägg*
cake73:
Det där låter intressant. Jag skulle gärn vilja veta vilka priser du har. Har du ngn hemsida eller så?
monkay:
Way to go girl! Strongt av dig att våga gå dit och jag blir så glad när jag läser hur bra dte gick. Håller tummarna för dig!! *kram*