• Silverdröm

Någon som ska resa med Royal Caribbean?

Hej alla fruar och blivande fruar!
    Nu är man gift (16/8-2008)och nu väntar våran kommande bröllopsresa som blir till västra karibien i november!
    Undrar nu om någon har varit på en kryssning där och i så fall vad ni tyckte om resan! Eller är det någon här på BT som kanske oxå ska åka dit i november? Skulle vara sååå kul o veta!!!

• Svar på tråden Någon som ska resa med Royal Caribbean?
  • Humlan66

Royal Caribbean är jag oxå nyfiken på. så jag puffar på denna tråd

• Långö2008

Vi funderar också på detta Vad får ni betala??

Silverdröm skrev 2008-09-02 17:49:01 följande:
    Hej alla fruar och blivande fruar!Nu är man gift (16/8-2008)och nu väntar våran kommande bröllopsresa som blir till västra karibien i november!Undrar nu om någon har varit på en kryssning där och i så fall vad ni tyckte om resan! Eller är det någon här på BT som kanske oxå ska åka dit i november? Skulle vara sååå kul o veta!!!
  • sotj

Vi är oxå inne på kryssning med dom i november! Har dock inga tips men följer gärna tråden :)

• 21 juli

Helt underbar resa! Jag åkte förra året när min pappa fyllde 50. Jag har inte gjort nå bättre kan jag säga.... vi betalade ca 17000 per person. Då ingår flygbiljetter, hotell två nätter, transporter till coh från allt, kryssning på 7 dagar och då ingår all mat och dricks. Å vilken mat sen! Jag skulle kunna åka på en till resa bara för maten.. gudomlig! Sen är det ju inte helt fel att vara på Miami beach före innan man åker heller.. kritvit strand och klarblått vatten! kan det bli bättre?

Finns lite bilder i mitt galleri!

• skille

Anbefaler å dra på det sterkeste:)

• Luzy

Vi ska åka med Royal Caribbean på vår smekmånad - fast i januari... längtar...

• mikaels

hej vi betala 7000 kr plus 5500 kr flyg miami..insides hytt utan fönster funka bra..
    haiti, jamaica, mexico, grand cayman..kanon underbar mat...
    rekommenderas

• Långö2008

Vi betalde 18000 för båtresan som går samma rutt som ovanstående. Sen betalade vi 18000 för flyg och 5000 för 4 nätter i Miami. Vi är 2 vuxna och en 3,5 åring så jag tycker vi fick ett bra pris!

Luzy! Vi åker den 24 januari med båten! Ni??

• clin

Hej hej
    Vi planerar att gifta oss i maj 2010 och funderar på att åka till Hawaii på bröllopsresa direkt efter bröllopet. Är det någon som har vart där och har lite tips? Vad kostar resan dit?

Caroline

• Frukenob
    clin skrev 2008-09-28 18:30:34 följande:
    Hej hejVi planerar att gifta oss i maj 2010 och funderar på att åka till Hawaii på bröllopsresa direkt efter bröllopet. Är det någon som har vart där och har lite tips? Vad kostar resan dit?Caroline
    Vi funderar okså på Hawaii som bröllopresa. Någon som vill tipsa?
Svar på tråden Någon som ska resa med Royal Caribbean?