• Silverdröm

Någon som ska resa med Royal Caribbean?

Hej alla fruar och blivande fruar!
    Nu är man gift (16/8-2008)och nu väntar våran kommande bröllopsresa som blir till västra karibien i november!
    Undrar nu om någon har varit på en kryssning där och i så fall vad ni tyckte om resan! Eller är det någon här på BT som kanske oxå ska åka dit i november? Skulle vara sååå kul o veta!!!

• Svar på tråden Någon som ska resa med Royal Caribbean?
  • Trettondagsafton 09

Var på en sådan i medelhavet när svärfar fyllde jämt. Kan varmt rekomenderas, riktigt lyxigt med all god mat och sevicen är superbra. Inget strul. Var kul med medelhavet för att det fanns roliga utflykter att göra, vi gjorde dem själva ej arrangerade. Min sambo var med sin pappa i caribien på samma kryssning tio år tidigare och tyckte att medelhavet var bättre just för utflykternas skull.

Men det beror ju på vilken årstid man åker

• 9001

jag har åkt den båten den är trevlig jag skulle kolla hur de va och åka och ha bröllop där den är rätt bra

• Långö2008

Någon som vet hur priserna på SPA:t ligger??

Vi åker 22 jan

• Therese 83

Äntligen närmar det sig avresa. Nästa torsdag bär det av till Miami och avgång för krysningen blir den 25 oktober :)

• Therese 83

Hej. Hemma igen från resan och jag känner mig minst sagt mosig. Hela jag gungar. Resan var jättebra Kryssade i 7 nätter, Haiti, St Martin samt Puerto Rico. Service ombord var helt otrolig, så hjälpsamma alla var. Maten var super, trerätters middag vid varje sittning i matsalen. Fråga bara om ni vill veta något.

• lillesessan

Vi funderar med på att resa med RC på vår honeymoon, men vi reser under sommaren i så fall. Den typen av resa är av många resor något vi aldrig har gjort. Funderar på det eller seychellerna, väntar bara på kostandsförslag från en resebyrå. Skall nog sända in en request till RC oxå. Min mor har åkt på kryssning flera gånger, bla den ena i Karibien och hon älskar det.

Gungar det på båten? Är sjösjuk

• Therese 83

Det kändes att det blåste hårt ute när man var innomhus men inte så att jag blev sjösjuk.

• Långö2008

Åker den 22 januari och undrar lite om priser på SPA på båten. Fick du någon uppfattning om det??

Har du möjlighet att lägga ut bilder på din sida??

Hoppas du är supernöjd!!

• Therese 83

Var faktiskt inte någon gång på spa. Fick ett par erbjudande om paket, men de kändes lite dyra. Kan tyvärr inte är komma med något pris exempel.
    Är mycket nöjd med resan, förutom ljudnivån på musiken vid poolen samt restaurangerna. Amerikanarna verkar vara döva.
    Ska se om jag kan fixa ett par bilder. Återkommer med det lite senare i veckan.

Svar på tråden Någon som ska resa med Royal Caribbean?