Inlägg från: Kanada Hjarta Sverige |Visa alla inlägg
  • Kanada Hjarta Sverige

Jobbhjälp!!! (långt)

jag tycker helt klart att du ska valja det som kanns ratt - och det du vill gora.
    MEN jag skulle aldrig ga med pa att "provjobba", far de verkligen be potentiella anstallda om det? antingen vill de anstalla dig eller inte. stall inte upp pa gratis jobb.
    Har ni ekonomin till att du jobbar pa VM sa ar det givetvis valet - din man vill val inte ha en trott och uttrakad fru?! risken finns val att du hamnar dar efter ett tag om du stannar dar du ar.
    finns det mojligheter att utvecklas och fa mer ansvar samt ga upp i lon pa VM, ar det ett karriarssteg?
    jag haller sjalv pa att byta karriar, och ar redo att ta en lonesakning for det. jag vet att det blir vart det i slutandan.

• Kanada Hjarta Sverige

bra att du ser det sa! da ar det i badas intresse.
    annars kanns det valdigt sniket, speciellt da du ar under provanstallning har samma ratt till att saga ja/nej detta funkar/funkar inte, och kan ga pa dagen men far betalt for jobbet du gjort.
    Kan tanka mig att det ar mer vanligt i butiks-varlden att man provjobbar, jag ar i en helt annan branch dar det verkligen inte skulle funka.
    som sagts tidigare -- huvudsaken ar alltid att du ar lycklig och glad med det du gor!
    haller tummarna for att du far jobbet!!!
    lycka till!

Shayla skrev 2008-09-02 20:04:28 följande:
    Kanada Hjarta Sverige skrev 2008-09-02 19:59:05 följande:
    Jag tycker det är en bra sak att man får provjobba eftersom båda parter får kännas vid så att säga. Jag ser det inte som gratis jobb utan snarare en chans att göra det jag verkligen vill. Möjligheter till karriärssteg finns det väl så till vida att man kanske kan bli fastanställd där. Man kan gå upp i stegen och bli butikschef m.m. Men det känns inte viktigt för mig. Jag vill bara jobba med det jag brinner för.
Svar på tråden Jobbhjälp!!! (långt)